Aviomiehen käytös, auttakaa
Eli tilanne on seuraava: olemme keski-ikäisiä, lapset muuttaneet jo pois kotoa. Mies ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta seksiin viimeiseen 4 vuoteen ainakaan. Viimeeksi kun ehdottelin, mies oli sitä mieltä ettei hän ehdi koskaan itse innostua seksistä, koska minä olen aina ensimmäisenä ehdottamassa ja se on ilmeisesti jotenkin paha asia? Sanoi, että selvä, jään odottamaan hänen aloitettaan. Jota ei siis ole tullut nyt ainakaan neljään vuoteen.
Emme halaile tai koskettele muutenkaan toisiamme. Arki on työssäkäymistä ja kotona katsellaan telkkaria tai mies istuu tietokoneella ja minä läppärillä. Nyt ajattelin rohkaistua ja ehdotin, miten olisi seksi. Kysyin kiinnostaako. Mies vastasi, kiinnostaa, muttei juuri nyt tässä hetkessä.
Mies ei halua erota, hänen mielestään meillä on ihan hyvä elämä. Rakastan miestäni, hänkin kuulemma minua, mikä minun on aika vaikea uskoa. En halua erota, mutta olemme jotenkin jumissa asian kanssa. Olemme käytännössä kämppäkaverit. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ja pääsittekö jotenkin asian yli?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ota itsellesi sugar daddy.
Mitä joillain vanhoilla haisevilla kyrrvillä? Ota mielummin nuori komea rakastaja,
H V
Napinat siitä, että nainen ei olisi halunnut - paskaa.
Miestä kiinnostaa drugs, oma käsi, huoramaiset tapaamiset sekä miesten että naisten kanssa.
Olen PETTYNYT.
Ihme konemies - valehtelija, hyväksikäyttäjä..
Kämpän hain hänelle (muka meille).
Apaattinen outolintu. Näyttää mieheltä.
Erektioongelmaa pukkaa. Yleistä on.
Tutkimusten mukaan naiset kyllästyvät samaan ukkoon ja samanlaiseen seksiin miehiä nopeammin, naiset kaipaavat enemmän vaihtelua.
Impotenssi jota ei uskalla sinulle tunnustaa
Näit "miehiä" on paljon Suomessamme.
Meillä on paljon lyhyempi taival yhdessä, niin sanotusti. Saimme lapsen kesällä, seksiä oli viimeksi kun tuo vauva laitettiin alulle. Ne hommat hiipuivat kylläkin jo paljon ennen tuota. Ja silloin ehdotin terapiaa ym., mutta ei halunnut. Minulla ei ole enää mitään haluja, eikä mieskään ole ehdotellut. Pitäisi puhua asiasta, mutta en vaan pysty.. ja toisaalta pelkään että sitten hän ehdottaakin seksiä. Vaikka haluankin kaverin vauvalle, en halua panna tuota kämppistä. Toivoton olo, en haluaisi erota, mutta selväähän se on että niin tässä lopulta käy.
Meillä on vasta mennyt vuosi ilman seksiä, kun miestä ei enää kiinnosta. Olen alkanut uskoa, että hän pitää minua rumana ja epäkiinnostavana ja siksi ei halua, joten en enää siksi edes ehdota. Välillä mietin pettämistä tai eroamista, mutten ole ryhtynyt mihinkään ainakaan vielä. Etäisesti ihmettelen, että elääkö mies selibaatissa, vai onko hänellä seksiä muiden kanssa.
N52
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon kommenteista, joista ei ollut minkäänlaista hyötyä. Toivottavasti tuli kommentoijille parempi mieli kun pääsivät sanomaan ilkeästi.
Ap
Minä kerron sulle nätisti ja samalla rehellisesti. Eikös asiat pidä kertoa sillein?
Se tilanne taitaa tulla joskus vaan eteen. Kumpikaan ei tee minkäänlaista aloitetta ja tilanne jämähtää siihen.
Ensin sitä vielä odottaa että se toinen tekisi sen aloitteen, mutta sitä ei tapahdu.
Itse toimii samalla tavalla, eli tilanne ei muutu.
Joskus ne solmut aukeaa keskustelemalla, joskus ei. Ei siinä varmaan mitään menetä jos koittaa ottaa tuon asian ihan puheeksi? Puhutaan sitä yleensä suhteessa muutenkin. Ainakin terveissä parisuhteissa.
Itse erosin kun tuo tilanne oli sama ja muutenkin ne puheenaiheet alkoi olla tasan nolla. Se ei enää korjaantunut niillä vähillä puheilla. Aloin jo epäilemään myös omaa libidoa, mutta ei siinä mitään vikaa ollut. Vika oli meidän avioliitossa.
Nykyään parisuhde status taitaa olla puolivarattu? No kumminkin. Uusi suhde, seksi luistaa ja molemmat tekee aktiivisesti aloitteita, sekä yhteisiä puheenaiheita löytyy enempi kuin riittävästi.
Oma syy silloiseen 5 vuoden haluttomuuteen ja seksittömän elämään oli just siinä.
Vierailija kirjoitti:
Näit "miehiä" on paljon Suomessamme.
Tarkoitatko että kyseessä olisi alunperin fyysisesti nainen, joka olisi käynyt muutoksen läpi mieheksi? Vai siis miten.
Oli aika samanlainen tilanne. Ratkaisuksi tuli ero, en jaksanut enää. Nyt on paljon parempi mies.
Voin panna sinua heti. Olen kiimainen sinkkumies ja täynnä tarmoa joten saisit kunnolla seksiä
Käyttäjä30860 kirjoitti:
Oli aika samanlainen tilanne. Ratkaisuksi tuli ero, en jaksanut enää. Nyt on paljon parempi mies.
Sama täällä ja nainen olen myös.
Mä kokeilisin yllättää miehen, eli kun on hyvä tilanne (ei mitään menoa tai ylimääräistä stressiä) yrittäisin ihan fyysisen kontaktin kautta seksiä, enkä kysymällä erikseen että harrastetaanko tänään seksiä. Jos mies mies lämpenee ja lähtee mukaan, hyvä. Jos ei, kyllä mies ilmoittaa haluaako seksiä vai ei
Käyttäjä30860 kirjoitti:
Näin se on, vaihtamalla paranee. Itse olen parisuhteessa yleensä 2-3 vuotta, 5 maksimissaan. Tässä ajassa kiinnostus seksiin viimeistään lopahtaa, ainakin jommalla kummalla osapuolella.
Kun mies ei rakastele, vaan suorittaa joka kerta pikapanon, ketä enää kiinnostaa?