Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväileekö miehesi koskaan lantionpohjaasi illalla rentouttaaksesi sinua ja levollisen unen saadaksesi?

Vierailija
11.12.2022 |

Vai ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Vaimon pillua hyväillyt pikkareiden päältä joku kymmentä vuotta joka ilta, kun käyty aina samaan aikaan nukkumaan. Varmin konsti saada vaimo nopeasti nukahtamaan. Selkeästi kaipaa hieromista. Joskus kun olen vain silitellyt kevyesti, niin ei ole vaimo nukahtanut. Sitten olen hieronut voimallisemmin myös häpyhuulia ja koko aluetta. Vaimo on nukahtanut vasta siihen. Tuntuu varmaan niin turvalliselta, että mies on edelleen pillusta kiinnostunut.  Toisinaan on sitten käynyt niin, että vaimo on halunnutkin seksiä, kun ei ole  nukuttanut.  Vaimo ollut tyytyväinen, levollinen ja halut nousee kun oma mies haluaa edelleen pillua. Kukapa ei haluaisi olla haluttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Vaimon pillua hyväillyt pikkareiden päältä joku kymmentä vuotta joka ilta, kun käyty aina samaan aikaan nukkumaan. Varmin konsti saada vaimo nopeasti nukahtamaan. Selkeästi kaipaa hieromista. Joskus kun olen vain silitellyt kevyesti, niin ei ole vaimo nukahtanut. Sitten olen hieronut voimallisemmin myös häpyhuulia ja koko aluetta. Vaimo on nukahtanut vasta siihen. Tuntuu varmaan niin turvalliselta, että mies on edelleen pillusta kiinnostunut.  Toisinaan on sitten käynyt niin, että vaimo on halunnutkin seksiä, kun ei ole  nukuttanut.  Vaimo ollut tyytyväinen, levollinen ja halut nousee kun oma mies haluaa edelleen pillua. Kukapa ei haluaisi olla haluttu. 

Voi v.ttu mitä legendaa taas.

Käyty aina nukkumaan samaan aikaan. Joka ilta.

Naitu vaan kahdessa asennossa. Joka kerta.

Taitaa Pate olla rekkamiehiä, kun menkkojenkin aikana on hieromassa. Joka kerta.

Vierailija
4/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Voi v.ttu mitä legendaa taas.

Käyty aina nukkumaan samaan aikaan. Joka ilta.

Naitu vaan kahdessa asennossa. Joka kerta.

Taitaa Pate olla rekkamiehiä, kun menkkojenkin aikana on hieromassa. Joka kerta.

Taasko sinua ahistaa??  Ihan on jokaisen valittavissa missä on töissä, onko öitä pois kotoa vaiko ei. Ihan on valittavissa sekin miten puolisoaan kohtelee ja miten puolison kanssa viettää aikaa.  Itse valitsin työni aina niin vaimon ja lasten takia, ettei tarvinnut olla  öitä poissa kotoa. Panostin parisuhteeseen, harrastuksiin ja perheen hyvinvointiin, enkä työuraan ja mammonaan niin kuin moni muu jo eronnut.  Ihan jokaisen valittavissa mihin panostaa. Nyt eläkeläisenä huomaa,  ettei ollut yhtään huononpi panostus.