Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäättekö kalastaa

Työtön mies 47
11.12.2022 |

Kannattaa alkaa kalastaa heti kun talvi on ohi. Meinaan meressä on kalaa ja siitähän saa ruokaa kalasta. Hauki, ahven siika, sitä saa melko helposti rannikolta ja järvistäkin. Itse kalastan aika paljon heti kun jäät lähtee joskus ensi vuoden maaliskuussa. Minulla on pieni vene ja moottori. Vien verkkoja veteen heti keväällä niin saan kymmeniä kiloja siikaa. Syön tietenkin itse niin ei tarvii kaupasta ostaa ruokaa niin paljoo. Kesästä syksyyn tulee ahvenia. Tavoite olisi saada 400 kg ahvenia ensi vuonnakin. Niistä syö sitten aika monta kertaa koska teen ahvenistä fileitä ja pistän vakuumiin ja pakastimeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hyvä osata kalastaa jos asuu lähellä merta vaikka. Paistettu ahven file on tosi hyvää muusin kanssa.

Vierailija
2/7 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syödä kalaa, mutta se on nykyään tosi kallista. Oletko vapaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään syödä kalaa, mutta se on nykyään tosi kallista. Oletko vapaa?

Minä olen vapaa sielu. Kevättä odotan että pääsee kalaan. Siian oginta keväällä yks mieli puuhiani. Istutaan meren rannalla ja odotetaan ottaako siika pohjaongeen. Kalahan on kallista. Siksi minä sitä kalastan koska itse kalastamalla se ei maksa juuri mitään. veneeseen menee bensaa muutaman euro ja pääsee kalaan. Kalaa tulee yleensä hyvin ruuaksi ja ahvenia voi saada 20 kiloa viikossa. Myyn myös kalaa jonkin verran että saan rahaa.

Vierailija
4/7 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Fillarilla pääsee meren rantaan siikaa ongimaan. Ei maksa mitään. Siikaa tulee yleensä keväällä hyvin että ruuaksi riittää. Ei tarvii sitten kaupasta ostaa muuta kuin perunia.

Vierailija
5/7 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaa yök. En söisi vaikka maksettaisi.

Vierailija
6/7 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalaa yök. En söisi vaikka maksettaisi.

Ei kaikki syö kalaa. Ne syö jotka arvostaa kotimaista kalaa.

Vierailija
7/7 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on kallista joten parempi on köyhien vaan opetella kalastamaan.