Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aspiriini on mainettaan parempi lääke

Vierailija
11.12.2022 |

Mitä mieltä sinä olet? Jos käytät aspiriinia niin mihin vaivaan?

Itse käytin mahdollisiin long covid oireisiin yli vuosi sitten. Joskus teen aspiriinista kasvonaamion. Särkevään hampaaseen hieron aspiriinitahnaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vuorottelen päänsärkykausina aspiriinin, buranan ja panadolin käyttöä koska en enää ikinä halua kokea vaikeaa lääkepäänsärkyä. Vatsakin kestää satunnaiset aspiriinit oikein hyvin vaikka mulla on myös refluksitauti.

Vierailija
2/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vuorottelen päänsärkykausina aspiriinin, buranan ja panadolin käyttöä koska en enää ikinä halua kokea vaikeaa lääkepäänsärkyä. Vatsakin kestää satunnaiset aspiriinit oikein hyvin vaikka mulla on myös refluksitauti.

Minullakin on sekä buranaa, panadolia että aspiriinia kotona. Ja sama juttu ettei vatsa ärsyynny satennaisesta aspiriinista. Tuntuu siltä että aspiriini sai huonon maineen ja se ikäänkuin unohtui miten hyvä lääke se on moneenkin vaivaan. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu kuin aspiriini lievittäisi aavistuksen myös ahdistusta erityisesti huonosti nukutun yön jälkeen kuin veri ei kierrä ja aivot ovat sumussa.

Vierailija
4/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspiriini on myös hyvä ensiapu sydänkohtaukseen ambulanssia odotellessa, jos potilaalla ei ole nitroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan