Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SkyShowtime-ongelma

Vierailija
11.12.2022 |

Onko kellään muulla tätä ongelmaa: Saan joka ikinen päivä SkyShowtimelta sähköpostiini viestin, jossa toivotaan minun nauttivan ulkomaanmatkastani ja kerrotaan, että käyttöehtojen mukaan 30 päivän kuluttua palvelun käyttöni tullaan keskeyttämään, koska en kerran ole Suomessa? Olen Suomessa koko ajan ja Elisan nettiyhteydellä. Olen jo vaihtanut salasananikin palveluun, mutta saan joka ikinen päivä uuden meilin aiheesta. En ole löytänyt koko firmasta mitään muuta yhteystietoa kuin Facebookin viestipalvelun, ja sieltä saan aina automaattivastauksen.

Otin tuon suoratoistopalvelun edullisen hinnan houkuttelemana. Tarjouksessa oli päälle 3 euroa kuukaudessa. Mutta näyttää nyt siltä, että kohta joudun sen irtisanomaan siksi, että firma itsepintaisesti lähettelee minulle näitä varoitusmeilejä joka halvatun päivä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisestikään ei sitten kenellekään muulle ole käynyt näin. Ihmettelen vain todellakin tätä ja alkaa vähitellen hermostuttamaan seitsemän varoitusmeilin jälkeen, milloin ne todellakin laittavat minut jäähylle, kun muka olen ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi