Mitä mä oikein teen?????
Oon 22v, kahen lapsen äiti, toinen 2v ja toinen 3kk. Masentaa kokoajan, niin pinnalliselta kun se kuulostaakin, niin mä en kehtaa enää liikkuu ulkona, en kehtaa mennä ees uimahalliin enkä viitti mennä kaupoille sovittaan vaatteita ku mikää ei mahu ja kaikki muut on tosi laihoi ja kauniita. Mä oon synnytyksen jälkeen viä lihonnu ny jonkin verran, tarkkaa painoo en tiiä, mut eipä mikkää housut mahu mikkä ekan lapsen jälkeen vaan sujahti päälle. Maha on roikkuva ja arpinen, tissikki osoittaa maahan päin. Tämmöseksikö mä nyt sit jään?? mitä tapahtuu ens kesänä? en voi istuu rannalla ku mustat verkkarit ja paita päällä, ettei vaa kukaa näkis. Mies sanoo että oon kaunis ja muutamat kamutkin, monet kai muka kahehtii mua, mutta uskon että ne valehtelee. En kehtaa edes peiliin kattoo, suihkussa haluan olla silmät kiinni, etten nää. Älkää naurako... mä en tiiä enää mitä teen tai aattelen... Ohan mulla kaksi tervettä lasta, mut mitä mä ite oon.... en mitään??? Tuntuuko muista tältä?? Olenko ainoa vaan?!
Kommentit (2)
saat mielen paremmaksi kun aivot tuulettuu. Punttisalille miehen kera mars mars, yhteistä aikaa ja kunto kohoaa!! Ota tavoitteeksi et kun nuorempi on vuoden olet sinut itsesi kanssa!! Tsemppiä!!!
Ja opettelet katsomaan sinne peiliin ja hyväksymään itsesi aina sellaisena kuin olet sillä hetkellä.
Sitten aloitat jumpan jos sua edelleen ärsyttää, nuori kroppa kyllä kiinteytyy vielä hyvin. Mutta ensin siis hyväksyt itsesi ja sitten vasta pyrit eroon siitä mikä ottaa päähän.