Katumuspillereistä....
Harrastimme mieheni kanssa seksiä pari viikkoa sitten. Ehkäisynä meillä on vain kondomi. Se petti. Seuraavana päivänä menin apteekkiin ostamaan niitä " katumuspillereitä" . Otin sen pillerin. Ja nyt olis pitänyt alkaa kuukautisten. Ei ole kuulunut vielä... voinko olla raskaana? Lapsia ei enää enempää haluttais. Ei ole mitään raskaustuntemuksia mutta ei ole kyllä mitään sellaistakaan tunnetta että kuukautiset olis alkamassa. Mua pelottaa! En haluais mitään raskauden keskeytystäkään... mut kai se on PAKKO jos olen raskaana!! Onko kellään kokemuksia noista katumuspillereistä, myöhästyttääkö ne kuukautisten alkua? Tähän asti ovat olleet säännölliset. Auttakaa!!!
Kommentit (13)
häh? Ei haluttais enää enempää lapsia? Tekstin perusteella vaikutat about 16-vuotiaalta. Luulisi, että ÄIDILLÄ on jo jotain kokemusta ehkäisyhommista, vai oliko edellinenkin vahinko?
Lisääpä kuule puolet tuohon arvioimaasi ikään!!! Ja nämä 2 lasta on kuule tekemällä tehtyjä...monta vuotta niitä tehtiin ennen kun saatiin maailmaan ja ovat kultaakin kalliimpia!!! Kasvapa aikuiseksi!!
24 vuotiiaaksi, eikä varsinkaan 3-kymppiseksi. Aloitus oli pissis-tasoa. " Auttakaa pliis, mitä mä teen.." huhhuh...
täällä taas jotkut ala-asteelaiset valvoo ilman äidin lupaa. Joku pässi alkoi meuhkaamaan ehkäisystä vaikka kirjoitit sujuvalla suomenkielellä, että käytitte kondomia.
En haluaisi pelotella, mutta itse aikoinaan tulin raskaaksi katumuspillereistä huolimatta. Että mun luotto niihin on aika huono! Toivotaan kuitenkin, että sulla ois toisin.
Kiva et täällä on sentään muitakin kun ala-asteikäisiä!! Olen menossa laittaan kierukkaa, mut kun sitä lääkäriaikaa ei saa ihan heti huomiseksi... =( Niin nyt on käytössä vain kondomi. Ja niin kävi et se hajos... Joo tein raskaustestin ja en ole raskaana. Lapset on jo tähän ikään tehty! Jotka ovat meille maailman tärkeintä elämässä, nyt nautitaan niistä ja seurataan kun kasvavat ja poika aloittaa koulun. Elämä hymyilee!
koululaisia enää olla. Vaikuttaa vaan lapselliselta, että 3-kymppinen ei ole miettinyt ollenkaan mahdollisuutta tulla raskaaksi, kortsusta huolimatta. Ei halua uutta lasta, mutta ei raskauden keskeytystäkään. Kannattaisi vähän miettiä asioita omatoimisesti ja ottaa asioista selvää.
Turha täältä netistä on mitään asiantuntija-apua hakea. Uskomattomia uusavuttomia ihmisiä " sivistys" valtiossa.
Vierailija:
täällä taas jotkut ala-asteelaiset valvoo ilman äidin lupaa. Joku pässi alkoi meuhkaamaan ehkäisystä vaikka kirjoitit sujuvalla suomenkielellä, että käytitte kondomia.
AP älä välitä tollaisista jutuista... Meitä on joka junaan tuossa on näköjään sellainen takaosan kulkija!! Oletkos muuten sinä mollaaja tietoinen et MIKÄÄN ehkäisy EI ole 100% varma?? Moni on tullut raskaaksi sterilisaatiosta tai kierukasta huolimatta... et katopa peiliin!!!
Vierailija:
Oletkos muuten sinä mollaaja tietoinen et MIKÄÄN ehkäisy EI ole 100% varma?? Moni on tullut raskaaksi sterilisaatiosta tai kierukasta huolimatta... et katopa peiliin!!!
Eivät siis tehonneet meikäläisellä, ohjeiden mukaan otettuna, vauvan syntymäpäivä lähestyy hyvää vauhtia... Epäusko oli kyllä kieltämättä suuri kun totesin että raskaana olen, niin suurta tehoa tuoteseloste lupaili...
Minä en ole koskaan tullut raskaaksi katumuspillerin ottamisen jälkeen, mutta se ei tarkoita sitä, ettetkö sinä voisi tulla.