Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku jo nähnyt Tutan uusia retroja?

10.11.2006 |

Kovasti kiinnostaisi tietää, millaisia ovat. Vaikka laatu on kyllä viime vuosina ollut melkoisen vaihtelevaa, niin kivan kuosin vuoksi voisin taas kerran ottaa riskin...

- tiukkis

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaansinisellä, kirkkaanpunaisella, kirkkaanvihreällä ja ruskealla pohjalla oranssisävyisiä ötökän kuvia. Oisko ollut norsu tmv.

Oli yökkäriä, bodya ja puolipotkaria.

Ihan kivoja olivat, mutta ei kuitenkaan sieltä parhaasta päästä. Meitä kun ihastuttaa nuo pinkin sävyt :o)

Vierailija
2/11 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatko hintoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tuo materiaali, kannattaako lähteä metsästämään, kun en froteisista tykkää.

Vierailija
4/11 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli matsku on trikoota ja hinnat oli suurinpiirtein seuraavat: body 12¿, puolipotkarit 7,50¿ ja potkupuku 14¿.

Nämä siis noin hintoja, ihan tarkkoja en muista... :)

Vierailija
5/11 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen, ruskea ja vihreä olivat nättejä, mutta sininen liian räikeä minun makuuni!

Vierailija
6/11 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mahdollisuutta ottaa kuvaa jostain väristä ? tai onko huutiksessa yms jo jollain myynnissä ? Haluaisin nähdä kuvan, näitä on kyllä pakko saada =))

tuusis jolla jo kesällä neljä lasta... :)

Vierailija
7/11 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa oma osoitteenne tänne niin laitan kuvan tulemaan. Minulla on siis punaisesta, ruskeasta ja vihreästä kuva!

Vierailija
8/11 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo etukäteen taimi02 !

tuusannuuska82@netti.fi

Vierailija
9/11 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan tänne muuten linkittää kuvia? Mietin et jos laittasin ne suoraan nettiin niin kaikki jotka haluis vois käydä kattoo?

Vierailija
10/11 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen linkittänyt tänne jotain kuvia ennenkin, eikä niitä ole poistettu, periaatehan on varmaan kunhan ne ovat omiasi :)

Laita vaan linkit jotta kaikki näkevät ! Minun suosikkini ovat ruskea (NAM!!!) ja punaiset ! vihreät eivät niinkään iskeneet ainakaan nyt.

tuusis

Vierailija
11/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kysymys, onko myynnissä jossain muualla kuin jesperissä? Meillä ei täällä periferiassa ko. liikettä ole eli kaikki havainnot otetaan vastaan.