Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako deitti-ilmoituksessa mainita raittius?

Vierailija
07.12.2022 |

Miten nainen suhtautuu mieheen, jos hän kirjoittaa deitti-ilmoitukseensa raitis? En ole uskovainen enkä julista raittiutta enkä vaadi sitä kumppaniltani, mutta minusta on kiusallista olla edes vähän humaltuvien seurassa, koska raittiin silmissä heistä tulee ihan erilaisia ihmisiä. Pienessä nousuhumalassakin olevien käytös on inhottavaa seurattavaa.

Tahtoisin siis maininnalla kertoa, etten välttämättä suhtaudu myönteisesti tilanteisiin, joissa käytetään alkoholia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun jatkat yksineloa, ankeuttaja.

Vierailija
2/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Itsekin voin olla joko raitis tai nauttia onnittelumaljan silloin harvoin kun sellainen ojennetaan.

Alkoholi on minulle mitäänsanomatonta ainetta ja jos deitti ei joisi, kysyin syytä. Eikö vain ole koskaan napannut, niinkuin minulla, vai onko kuivilla oleva alkoholisti?

Vierailija
4/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et mainitse niin tulee paljon turhia treffejä sellaisten kanssa, joiden kanssa et tule toimeen.

Vierailija
5/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan, että tuo asia mainitaan heti jo profiilissa. Itse poltan sillöin tällöin pilveä ja koska tiedän sen olevan joillekin iso asia, mainitsen tämän jo omassa profiilissa. Reilumpaa siten.

Vierailija
6/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita. Ja siitä, ettet viihdy tilanteissa joissa joku muu juo.

Olen itse raitis, mutta ei häiritse humalaiset. Baarissa voi ihan hyvin olla n. kahteen, sitten alkaa olemaan porukka liian kännissä meikäläisen makuun. Baarissa käyn vain jos jotkut juhlat mitkä jatkuu baarin puolelle, en "muuten vaan".

Vierailija
7/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa, ja mainita myös, että odotat myös seuraltasi raittiutta.

Vierailija
8/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mainitsisi välttämättä jos kumppanin kohtuukäyttö on kuitenkin ok. Se tietysti taas että kuinka monella "kohtuukäyttävällä" onkin todellisuudessa alkoholiongelma... Mutta noita on mahdotonta karsia etukäteen kuitenkin, tulee vasta ajan kanssa ilmi.

Vierailija
9/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kertoa, ja mainita myös, että odotat myös seuraltasi raittiutta.

Kyllä hän puolestani saa juoda niin kotona kuin muuallakin. En vain silloin viihdy hänen seurassaan.

Vierailija
10/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosebrides saitilla on paljon raittiita ja silloin tällöin juojia. Raittius alkaa yleistymään.

Vierailija
11/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö juo itse ollenkaan? Tuo on pieni turn off itselleni. Myös tuo raitis-sanan käyttö on todella outo, kuulostaa jotenkin siltä että olisit entinen alkoholisti.

Vierailija
12/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä raittiuden maininta ei riitä ilmaisemaan suhdettasi alkoholiin. Kannattaa ilmaista asiat niin kuin ne on niin säästää kaikkien aikaa.

Vierailija
13/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä raittiuden maininta ei riitä ilmaisemaan suhdettasi alkoholiin. Kannattaa ilmaista asiat niin kuin ne on niin säästää kaikkien aikaa.

Miten kannattaisi laittaa? Mitään alkoholiongelmaa minulla ei ole koskaan ollut. Mikä olisi hyvä tapa selittää asia?

Vierailija
14/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kannattaisi laittaa? Mitään alkoholiongelmaa minulla ei ole koskaan ollut. Mikä olisi hyvä tapa selittää asia?

"En ole uskovainen enkä julista raittiutta enkä vaadi sitä kumppaniltani, mutta minusta on kiusallista olla edes vähän humaltuvien seurassa, koska raittiin silmissä heistä tulee ihan erilaisia ihmisiä. Pienessä nousuhumalassakin olevien käytös on inhottavaa seurattavaa."

Vierailija
15/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita, että olet aina ollut täysin raitis, etkä viihdy alkoholia nauttineiden seurassa.

Vierailija
16/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilön, jolla vähän ikävää taustaa, josta johtuen on täysin raitis.

Hänen puolisonsa ei ole ja se toimii heillä. Tämä oli tiedossa suhteen alkuajoista lähtien ja juova toki kunnioittaa puolisoaan eikä juo kotona saunaolutta enempää, mutta saattaa ottaa ystävien kanssa reilustikin ja silti on kotiin tervetullut.

Suosittelen avointa linjaa ja jos toiselle mahdoton ajatus olla selvänä seurassasi, jatkaisin matkaa.

Vierailija
17/17 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, koska suomalaiset naiset tykkää ottaa viikonloppuna "viintä". Tuo raittius tulkitaan automaattisesti tiukkapipoisuudeksi ja pelätään, että raitis alkaa nalkuttamaan sen saunasiiderinkin juomisesta, vaikkei niin tietenkään asian laita ole. Jätä pois ja kerro sitten myöhemmin, kunhan tuttavuutenne on vakiintunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä