Mitä jos on 4 tunnin ecopesu käynnissä pesukoneessa ja sitten tulee sähkökatkos?
Odotellaan 2 tuntia ja sitten uusi 4 tuntinen käynnistyy, joka toivottavasti ehtii loppuun ennen seuraavaa.
Onkohan tässäkään mitään järkeä...
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Itse en pese enää noilla ecopesuilla ja ties millä. Kaikki menee mahdollisimman lyhyellä ja kuumilla. Säköä yritän säästää.
Tosin mun koneella ei saa 60' asteen pesua alle 2 tuntiin.
No nimenomaan pesuveden lämpötila on se, millä voit säästää. Eli 60 astetta maksaa tyyliin 100% enemmän tunnin ohjelmalla, kuin se 30 asteen kolmen tunnin pesu. 2h 60 asteessa on hyvin kaukana säästöstä. Pese edes joka toinen pesu 30 asteessa.
Kärrää pyykkisi Venäjän suurlähetystöön, koska vain venäläiset ovat syyllisiä thän ongelmaan.
Venäläisten pesukoneet on kaikki purettu jo tankkien varaosiksi, ei sieltä kannata apua pyydellä.
Vaikea tietää mikä säästää energiaa. Piilokulutusta on paljon.
Sitten se ecopesu kestää pidempään
Maailmalla normaalisti on puutetta vedestä. Siksi Suomessakin yritetään säästää vettä. Ja kyllä Suomen kulutus vaikuttaa koko maapalloon.
Havaittu että 50 asteinen ohjelma on hyvä ja nopeampikin kuin tavallisesti käyttämäni pitkä 40.
Vierailija kirjoitti:
En käytä ekopesua koskaan. Mun koneessa se kestää vain 2,5 tuntia ja sekin on liikaa. Käytän pikapesua 30 minuuttia, paitsi lakanoille ja pyyhkeille. Mitä ekoilua se muka on, että kone on päällä tuntikausia?
Ei se ekopesussa koko aikaa pyöri. Saman lopputuloksen saa, kun laitaa astiaan vettä ja vähän pesuainetta, liotus siinä halutun ajan
Tein kerran vastaavan aloituksen AV:lla ja sain kymmeniä alapeukkuja.