Miksei julkisuudesta tunnettu Tinja Myllykangas kerro KRP:lle mitä Antti Hanhivaaralle tapahtui vuonna 2016 Lapissa?
Tinja Myllykangas oli itse paikalla Karigasniemellä kotibileissä ja sai tuoreeltaan tietää silloin tapahtumista ja sai itse hermoromahduksen silloin. Eli tietää todennäköisesti ketkä ova Antin ns. "katoamisen" takana. Oli myös tuoreeltaan ilmoittanut tiedon omalle veljelleen. Eli myös hänen veljensä tietää.
On rikollista olla kertomatta poliisillle vakavaa rikosta. Hän itse ei ole syyllistynyt mihinkään varmaankaan mutta varmasti tuntee tapahtumat, syylliset ja osalliset hyvin.
Kommentit (48)
Kuten edellä sanottu. Jättäkää joulukuu 2006 rauhaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kuten edellä sanottu. Jättäkää joulukuu 2006 rauhaan :D
Ja varmaan Juice Leskisen kuolema liittyy mielestäsi myös tapauksiin?
Missä vaiheessa vaihtui puujalat tässä savijaloiksi?
Entä näkikö kukaan Tinjan kävelevän Angelista kotiinsa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin Antin siskon haastattelun. Siskolle joku oli kertonut, että Antti upotettu suohon. Sisko ihmetteli, kuinka Antilla usein varaa käydä Varsinais-Suomessa. Hoitiko jotain "kuljetuksia".
Ja vain vähän aikaisemmin oli käynyt tunnustamassa poliisille mökkimurtoja, joissa oli ollut mukana.
Oliko ne niitä mökkimurtoja joita tuli ilmi Ulvilan tapauksen yhteydessä (kadonneita työkaluja yms)? Näin muistan lukeneeni eräältä rikos aiheiselta palstalta silloin joskus kauan sitten.
Voisiko joku kertoa että mitkä mökkimurrot kysessä Ulvilan tapauksessa?
En ole kuullut niistä, enkä tiedä jos sellaisia on että miten ne tähän tapaukseen voisi liittää.
Vierailija kirjoitti:
Luin Antin siskon haastattelun. Siskolle joku oli kertonut, että Antti upotettu suohon. Sisko ihmetteli, kuinka Antilla usein varaa käydä Varsinais-Suomessa. Hoitiko jotain "kuljetuksia".
Miten kauan siitä sitten oli aikaa kun AH oli toiminut eräoppaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinja tavallaan erakoitui tuon keissin jälkeen. Tietää varmasti, mitä mökillä tapahtui. On voinut jollekin kertoa mutta jos tapaukseen kytkeytyy poliisin lapsi tms. Kuten huhutaan, on voitu antaa tutkinnan kuivahtaa kasaan. Tapaukseen liittyy todella paljon epämääräisyyttä myös viranomaisten taholta.
Kuka tuo poliisin lapsi sitten oli/on?! Muistan kyllä että mainittu ajoittain siitä saakka kun tapauksesta olen lukenut.
Tiedetyistä henkilöistä sen pitäisi olla sitten se mieshenkilö joka tuli Angeliin?!
Tai sitten joku jonka on epäilty jotenkin olleen mukana Angelissa tai liittyvän tapaukseen?!
Ilmeisesti väitetty, että tämä otsikossa oleva nainen (joka kyydittiin Angeliin Hanhivaaran katoamisyönä) olisi poliisin lapsi. Tämä tieto kai on täysin millään tavoin varmentamaton. K
AH:n isän puhetta tosiaan on jokusessa haastattelussa sensuroitu osa *PIIIIIIP* tyyliin kun alkanut puhue tutkintaan liittyvästä henkilöstä. Voisi arvella että jotain pitempiaikaista liittyy, jos Ivalon alueelta kotoisin molemmat. Varmaksi en tätä sano, mutta jokainenhan ne voi katsoa itse.
Lapin aslakki ,tulemme notta tierät
Virhehän tuo joulukuu ilman muuta on. Tasan 5 vuotta tuo kuolleeksijulistaminen katoamispäivästä, joka oli 14.lokakuuta 2006.