Peiliasiaa
Onko kellään kokemusta, toimiiko oveen kiinnitettävät peilit? Pysyykö paikallaan jne. Olisko suositella merkkiä. Nuoren huoneeseen tulisi. Ei siis mikään liimattava vaan jollain kiinnikkeellä ylhäältä kiinni.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällainen. Ostin Prismasta ja oli halpa (joku 30-40 euroa vuosi sitten). Olen ollut iloisesti yllättynyt. Pysyy hyvin paikallaan vaikka on siis vain ylhäältä kiinni oven yläosassa. Mun piti laittaa se toiseen oveen kiinni mutta sepä ei onnistunut koska tätä toista ovea ei saanut enää kiinni kun ne kiinnikkeet oli yläreunassa. Tää toinen ovi taas menee kiinni peilin kanssa.
Jatkan vielä, että etsin monesta paikasta turhaan ja sitten sattumalta tämä Prisman peili tuli vastaan ja oli ihan nappiostos, edullinenkin.
Meillä on raamiton peili ja kulmista kiinni sellaisilla ruuvinipseillä.
Mulla on tällainen. Ostin Prismasta ja oli halpa (joku 30-40 euroa vuosi sitten). Olen ollut iloisesti yllättynyt. Pysyy hyvin paikallaan vaikka on siis vain ylhäältä kiinni oven yläosassa. Mun piti laittaa se toiseen oveen kiinni mutta sepä ei onnistunut koska tätä toista ovea ei saanut enää kiinni kun ne kiinnikkeet oli yläreunassa. Tää toinen ovi taas menee kiinni peilin kanssa.