Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyt joululahja postitettavaksi ulkomaille?

Vierailija
06.12.2022 |

Ajattelin postitttaa sukulaiselle joululahjan mutta postimaksut nousee jos painoa tulee lahjalle ja ei ole varaa maksaa kalliita postikuluja. Onko ideoita kevyeen lahjaan joka menisi kirjeessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö ostamaan jonkun heidän paikallisen firman lahjakortin jonka saat omaan sähköpostiin ja voit pistää postiin heille?

Vierailija
2/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähettänyt CD- levynä musikkia ,kuin elokuvia,Perustana Suomalaista. Suklaa levynkin.Kotelot poistannut ,niin ei nosta painoa.mahtuu postilukusta.Maksanut enemän kuitenkin posti kuluja kuin sen kirjen sisältö itse on ollut.Idea on ollut muistaminen,ei rahan menetys.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähettänyt CD- levynä musikkia ,kuin elokuvia,Perustana Suomalaista. Suklaa levynkin.Kotelot poistannut ,niin ei nosta painoa.mahtuu postilukusta.Maksanut enemän kuitenkin posti kuluja kuin sen kirjen sisältö itse on ollut.Idea on ollut muistaminen,ei rahan menetys.  

Kiitos ideoista.

Vierailija
4/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pienikoisia "enkelikelloja" myydään monessa design- ja sisustuskaupassa. On hiutaletta, kuusta, muumia jne. enkeliaiheen lisäksi. Paketti pieni, littana ja kevyt.

Vierailija
5/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaluokan lahjaa ajattelit?

Vink, Ateneumin museokaupasta saa kivoja mikrokuituliinoja silmälaseja varten, kuviona suomalaista taidetta. Seinäkalenteri vois myös olla hyvä lahja kirjekuoressa lähetettäväksi, sukat, huivit, pikku kukkarot tai meikkipussit jne.

Vierailija
6/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin palveluita kannattaa välttää ulkomaille lähetettäessä, hinnat ovat suorastaan ryöstöä! Ja paketit kas kummaa katoaa jos et ota seurantaa ja seurantahan maksaa taas lisää! Itse olen siirtynyt suosimaan verkkokauppoja joista voi suoraan valita toimituksen ulkomaille. Hinnat ovat esim fazerilla ja iittalalla suorastaan halvat postiin verrattuna. Ja noista verkkokaupoista paketti kotiovelle toimitettuna eikä ole toistaiseksi hävinnyt yhtään pakettia.

Vierailija
7/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vink, Ateneumin museokaupasta saa kivoja mikrokuituliinoja silmälaseja varten, kuviona suomalaista taidetta. Seinäkalenteri vois myös olla hyvä lahja kirjekuoressa lähetettäväksi, sukat, huivit, pikku kukkarot tai meikkipussit jne.

Joku 15-20e

Vierailija
8/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateneum on suljettuna rempan vuoksi, joten ostokset on hoidettava verkossa, josta ne saa kyllä myös tilattua Kiasman kauppaan noudettavaksi.

Oma ehdotukseni on heijastin, joita saa myös tuolta Museokauppojen verkkokaupasta.

Vierailija
9/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet auttamatta myöhässä ajatuksesi kanssa. Huomenna on viimeinen päivä lähettää Eurooppaan, muualle eräpäivä oli jo viime kuussa. Tietysti jos ei tarvitse olla jouluksi perillä niin sitten ei haittaa milloin lähettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän