Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko pimpsasi kostea kun tapasit tulevan miehesi ensimmäisen kerran?

Vierailija
05.12.2022 |

Tällaisella tasokkaalla avauksella tämä viikko käyntiin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä ensitapaamisen lopussa. Tapasimme nimittäin täydessä lentokoneessa kahden hengen sattumapaikoilla. Lento kesti yli 2 tuntia ja hän alkoi jutella heti kanssani. Lopuksi kun aloimme laskeutua ja hän ehdotti, että tapaamme seuraavan kerran ravintolassa ja jatkamme juttelua, pikkuhousuni kastuivat. Emme puhuneet lentokoneessa tietenkään mitään seksiin viittaavaakaan, mutta minä odotin jo seuraavalta kerralta sitä. Enkä pettynyt. Pikkuhousut eivät kastuneet turhaan.

Vierailija
2/4 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa on että yksi työtoveri, tavallisen näköinen ja aivan yli-ikäinen minulle saa aina minussa aikaan tuollaisen reaktion.

Se on se miettiväinen katse suoraan silmiin, ystävällinen ja matala ääni, menen aina vähän veteläksi. En mistään hinnasta kertoisi, enkä halua olla sen kanssa kuin hyvän päivän väleissä. Enkä edes haluaisi. Enkä haaveile siitä. Vain se ääni ja katse...

Mutta kun tapasin mieheni taisin olla liian nuori tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Tapasin mieheni vuonna 1990 opintojen merkeissä ja molemmat asuimme jonkinsortin soluasunto rivareissa. Syksyn mittaan olimme paljon yhdessä ja eräänä iltana jäin vain jotenkin hänen luokseen ( huoneeseen ) yöksi. Muistan vieläkin, kuinka tuntui siltä, että olin polvitaipeisiin asti märkänä. Halusin häntä niin paljon. Vieläkin pilluni sykkii hänelle 32-vuoden jälkeen . Tahti kuitenkin jo vähentynyt. Mies kyllä välillä liiankin kiimassa. Hän rakastaa märkyyttäni niin kovin. Yli kuusikymppiseksi pitää vain ihmetellä hänen himojaan ja seisokkiaan. Hyvähän se tietenkin on, kun monella ja halut ja kyvyt viiskymppisenä katoaa.

Vierailija
4/4 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan