Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkälle kodistasi tiedät alueen todella hyvin?

Vierailija
04.12.2022 |

Kuinka isolla radiuksella yleensä pyöriskelet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kolmen kilometrin säteellä kun käyn päivittäin kävelyllä. Asun miljoonakaupungissa ulkomailla ja suurin osa asioista tulee tosin kyllä hoidettua kaupungin keskustassa ja muissa kaupunginosissa kuin siellä missä itse asun.

Vierailija
2/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin pitkälle. Tai riippuu, mitä tuntemisella tarkoitetaan. En asu siis kaupungissa, joten alue ei ole mikään "neliö", jossa kadut ovat tasapitkiä ja muodostavat risteävän verkoston.

Tunnen kyllä noin 5km päähän molempiin suuntiin kaikki pääväylältä risteävät kadunnimet. Mutta en ole koskaan kävellyt tai ajanut näitä teitä päähän asti, koska eivät tosiaan johda minnekään muualle. Eli en tiedä, onko siellä paljon vai vähän taloja. Käyn vain paikoissa, minne mulla on asiaa, tai lenkkeilen sellaisia reittejä, jotka kiertää jonkun lenkin. En ole koskaan käynyt edes oman kotikatuni päässä, joka on käsittääkseni noin 2-3km pitkä katu siis. Se ei johda muualle kuin varmaan viimeisen talon pihaan. Itse asun kadun ensimmäisessä talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kaupunginosan tunnen läpikotaisin. Tunnen jokaisen kadun ja pärjään aina hyvin niissä "Tunnistatko mistä tämä kuva on otettu?" -tyylisissä haasteissa, jos ne koskevat kaupunginosaani. Mutta siihen se sitten rajoittuukin, muita kaupunginosia en niin hyvin tunne. Asun isossa suomalaisessa kaupungissa.

Vierailija
4/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä talot ja tienhaarat, pellot sekä huoltoasemat - joskus tuntuu, että omistaisin ne - ovat piirtyneet kuviksi verkkokalvoille.

T: mies maalta

Vierailija
5/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vitsaillut, että minun pitäisi ajaa taksia. Tunnen pk-seudun todella hyvin. Siinä edesauttaa lähes maaninen lenkkeilyharrastus ja valokuvaus. Liikun usein sillä periaatteella, että uusi reitti aina jos mahdollista.

Vierailija
6/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan tunne. Asun maalla ja ympyrät hyvin pienet. Ja maisema muuttuu täälläkin.