20kg painonpudotus
Ei kovin helppo juttu keski-ikäiselle herkkuperseelle, mutta pakko aloittaa.
Kommentit (8)
Älä sitten vaan millään julkkiksen superdieetillä ala nopeasti pudottamaan niitä kiloja, saattaa tulla pahoja terveysongelmia myöhemmin.
Aika helposti itseltä lähti 24 kg. 4 kuukaudessa. Poljin vaan kuntopyörää joka päivä 90 minuuttia.
Mies46 kirjoitti:
Aika helposti itseltä lähti 24 kg. 4 kuukaudessa. Poljin vaan kuntopyörää joka päivä 90 minuuttia.
Mulla on jotenkin käsitys että miehillä lähtee helpommin. Itse olen nainen ja olen huomannut liki 50 veenä että eipä ne kilot lähdekään enää niin kuin joskus 10v sitten. Ap
Kilot lähtee jos treenaa tarpeeksi kovaa. Ihan siitä kiinni miten treenaa. Ne kilot kyllä lähtee ja jos ei lähde niin et vaadi itseltäsi kovin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies46 kirjoitti:
Mulla on jotenkin käsitys että miehillä lähtee helpommin. Itse olen nainen ja olen huomannut liki 50 veenä että eipä ne kilot lähdekään enää niin kuin joskus 10v sitten. Ap
Ei ne lähde, jos on päässyt insuliinit koholle. Insuliini estää kehoa hyödyntämästä varastoravintoa. Samalla lihaskunto on monilla päässyt heikoksi, jolloin aineenvaihduntakin hidastuu. Kokeile pätkäpaastoa ja treenaa lihaksia.
Ja pidä huoli terveellisestä syömisestä! Mä laihduin masennuksen alhossa reilut 20 kiloa ihan vain sillä, etten kyennyt syömään. Lopputuloksena kyllä hyvinkin hoikka kroppa, tissit katosi ja naama rupsahti, kaula on ku kilpikonnalla, kaikki veriarvot ihan persiillään ja sen lisäksi vielä epilepsia-diagnoosi.. Olisin mieluummin sen 20 kiloa pyöreämpi, suht terve immeinen..
Varaa aikaa vuosi. Kyllä se siitä.