Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin huono työilmapiiri ja työpaikkajuoruilijat, neuvoja kaipaisin!

Vierailija
04.12.2022 |

On paljastunut, että työpaikallani on erittäin huono työilmapiiri, ilmennyt henkistä ja jopa fyysistä väkivaltaa jota ei ole ajoissa esimiehen taholta eikä osallisten taholta purettu ja käsitelty. Tämä johtanut siihen, että nämä selkkauksissa uhreina olleet yksilöt ovat täysin loppu ja katkeroituneita ja valittaa päivästä toiseen ja aiheuttavat lisädraamaa toisilleen ja jauhavat näistä asioista. Olen ollut ko. Työpaikassa vuoden ja olin pitkään toisessa vuorossa, jossa ilmapiiri oli parempi kunnes tulin tähän vuoroon jossa tilanne täysin tulehtunut ja kaikenlisäksi haukkuvat vielä tuota toista vuoroa, jossa parempi meno.
Raskaimmaksi asian tekee suht nuori työntekijä joka kouluttautuu juuri tärkeään tehtävään, mutta hakee minusta jonkinlaista liittolaista ja tulee päivittäin kertomaan päivän juorut, jotka eivät voisi minua vähempää kiinnostaa. Olen perusluonteelta suht kiltti ja haluaisin keskittyä vain työhöni mutta kun kuppi menee nurin, se menee. Olen jo kertaalleen puhunut asiasta pääluottamusmiehellemme, joka ei ole saanut aikaan juuri mitään. Onko teillä ehdottaa muuta? Miten sanoa näille juoruajille tai katkeroituneille nätisti että antakaa minun tehdä työni ja mua ei voisi vähempää kiinnostaa draama. Olen irtisanoutumassa ko. työstä keväällä ja lasken jo päiviä, että pääsen ulos tuolta, mutta en tiedä miten pärjään järjissäni vielä tulevat 5kk

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty valitettavasti yksin tuohon mitenkään vaikuttamaan. Ainoa asia mihin pystyt vaikuttamaan on oma suhtautumisesi.

Ota zeniläinen asenne ja hengittele syvään joka aamu. 5 kk on aika lyhyt aika ihmiselämässä. Tee vain mitä sun pitää tehdä ja irtisanoudu henkisesti kaikesta negatiivisesta. Voi tulla välillä vaikeaa mutta kaikki loppuu joskus.

Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pysty valitettavasti yksin tuohon mitenkään vaikuttamaan. Ainoa asia mihin pystyt vaikuttamaan on oma suhtautumisesi.

Ota zeniläinen asenne ja hengittele syvään joka aamu. 5 kk on aika lyhyt aika ihmiselämässä. Tee vain mitä sun pitää tehdä ja irtisanoudu henkisesti kaikesta negatiivisesta. Voi tulla välillä vaikeaa mutta kaikki loppuu joskus.

Tsemppiä!

Kiitos! Joo, ajattelin että menen säännöllisesti käymään ohjatuissa meditaatiossa ensi kevään ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille nuorelle työntekijälle, joka käy sinulle juoruilemassa, voit kyllä ystävällisesti sanoa vaikka että "puhuttaisko jostakin muusta, kun mulla on ollut vähän semmoinen periaate, etten sekaannu ollenkaan näihin ihmissuhdesotkuihin, yritän keskittyä vain työhön..."

Vierailija
4/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli mullakin eräässä paikassa vähän vastaavaa meininkiä. Laitoin työpöydän ympärille näkösuojat tyhjistä pahvilaatikoista ja kuulokkeet korville, ja aika pian nostinkin kytkintä siitä paikasta.

Juoruilijoille ja itsensä mukapätevöittäjille käy usein muutenkin siten että niitä ei enää huolita muihin alan firmoihin. Sana kiirii. Ne onkin usein jumissa siinä tietyssä firmassa kun kun kukaan muu ei palkkaa enää, ja niitä ottaa koko ajan enemmän pannuun raahata persettään töihin aamulla. Aivan oikea ratkaisu lähteä huitulan kettuun myrkyllisestä ilmapiiristä. Onnittelut siitä.

Vierailija
5/5 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kulu ammatti litton,säästätte siis jäsenmaksu hinnat?  Jos esimies ei noteraa seraavana känytän Luotamus miehen/ naisen puoleen.Jos hänkään ei noteraa? Käänytään  amattiliton puoleen.