Luottotetojen poistuminen
Olen maksanut exäni velkaa ulosoton kautta. Olen maksanut vuosi sitten jo kaiken, mutta minulla näkyy edelleen Asiakastieto Oy:n sivuilla merkintä. Mitä voin tehdä? Haluan omat luottotietoni viimeinkin puhtaaksi, kun olen saanut maksettua exäni velat.
Kommentit (8)
En, enkä kysynyt sitä. Et ole lasteni isä.
miks maksat muitten velkoja...
Kerro nyyhkytarina,minä soitan pianolla surullista musiikkia ja luen sen sitten.
Soita velkojalle, että ilmoittavat asiakastiedolle että velka on hoidettu.
ne päivittelee niitä tämän kuun aikana. kaveri soitti sinne sinne asiakastietoon. tän kuun aikana sulla on puhdas pöytä
aina näitä "exän velkoja"... ulosoton kautta...
Jep jep.. Kyllä ne ovat ihan omia velkojasi. Kukaan ei joudu maksamaan toisen velkoja. Jos olet ollut tyhmä ja mennyt takaamaan velkoja niistä tulee sinunkin velkojasi.
ne ei itsestään poistu minnekään vaikka kuinka olisi maksettu, niihin on itse haettava "ref" eli maksettu merkintä pyytämällä uo ihmistä ilmoittamaan omnatietoon ja bisnodelle. Ilman sitä merkintää ne ei poistu mihinkään. Ja kaikki mikä kuuluu poistaa on jo poistettu, itsellä hävisi kaikki jo marraskuun vikana päivänä.
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Jos tarkkoja ollaan niin haluat siis maksuhäiriömerkinnän poistuvan ja luottotietojen palautuvan.
Ulosottolaitoksen laatimat ohjeet löytyy täältä: https://ulosottolaitos.fi/fi/index/ulosottolaitos/ajankohtaista/verkkou…
Maksatko minunkin velat pois, jos saat isoa kovaa kullia ja vähän jännitystä?