Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottotetojen poistuminen

Vierailija
03.12.2022 |

Olen maksanut exäni velkaa ulosoton kautta. Olen maksanut vuosi sitten jo kaiken, mutta minulla näkyy edelleen Asiakastieto Oy:n sivuilla merkintä. Mitä voin tehdä? Haluan omat luottotietoni viimeinkin puhtaaksi, kun olen saanut maksettua exäni velat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko minunkin velat pois, jos saat isoa kovaa kullia ja vähän jännitystä?

Vierailija
2/8 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä kysynyt sitä. Et ole lasteni isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks maksat muitten velkoja...

Kerro nyyhkytarina,minä soitan pianolla surullista musiikkia ja luen sen sitten.

Vierailija
4/8 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita velkojalle, että ilmoittavat asiakastiedolle että velka on hoidettu.

Vierailija
5/8 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne päivittelee niitä tämän kuun aikana. kaveri soitti sinne sinne asiakastietoon. tän kuun aikana sulla on puhdas pöytä

Vierailija
6/8 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina näitä "exän velkoja"... ulosoton kautta...

Jep jep.. Kyllä ne ovat ihan omia velkojasi. Kukaan ei joudu maksamaan toisen velkoja. Jos olet ollut tyhmä ja mennyt takaamaan velkoja niistä tulee sinunkin velkojasi.

7/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei itsestään poistu minnekään vaikka kuinka olisi maksettu,   niihin on itse haettava "ref" eli maksettu merkintä pyytämällä uo ihmistä ilmoittamaan omnatietoon ja bisnodelle. Ilman sitä merkintää ne ei poistu mihinkään.  Ja kaikki mikä kuuluu poistaa on jo poistettu, itsellä hävisi kaikki jo marraskuun vikana päivänä. 

Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤

Vierailija
8/8 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkkoja ollaan niin haluat siis maksuhäiriömerkinnän poistuvan ja luottotietojen palautuvan.

Ulosottolaitoksen laatimat ohjeet löytyy täältä: https://ulosottolaitos.fi/fi/index/ulosottolaitos/ajankohtaista/verkkou…