Kun av-palstan muija on sinkku hänelle tärkeintä miehessä on ulkonäkö!
Kaikesta muusta voidaan tinkiä! Kranttu mikä kranttu sanon minä!
Kommentit (9)
No ei minulla ole mitään syytä ruveta seurustelemaan jos miehen ulkonäkö ei viehätä.
Olen sitäkin kyllä kokeillut usein nuorempana.
Näin on. Nainenkin on visuaalinen olento, ei ole meidän suu tuohesta tehty 😛.
Eikö se ollutkaan lompakko? Koittakaa nyt päättää, nämä yksinkertaiset naisen aivoni eivät pysy perässä.
Naiset nyt vaan ovat visuaalisempia. Kannattaa miehet pitää huolta ulkonäöstä, ihan oma vika jos on päästänyt itsensä lihomaan ja rupsahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt vaan ovat visuaalisempia. Kannattaa miehet pitää huolta ulkonäöstä, ihan oma vika jos on päästänyt itsensä lihomaan ja rupsahtamaan.
No niinpä! Oma vika jos mies lihoo, ei pistä seksikästä vaatettapäälle, ole huoliteltu. Ja se hymy! On tärkeää hymyillä ja olla iloisen näköinen, miehet. Sitten kyllä kelpaatte 😊.
No joo. En tykkää mistään sliipatuista enkä standardi komeista. Hieman ruma pitää olla. Mutta suurin syy on kyllä miehettömyyteen se, että en harrasta enää ongelmien tahallista hankkimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Oma vika jos mies lihoo, ei pistä seksikästä vaatettapäälle, ole huoliteltu. Ja se hymy! On tärkeää hymyillä ja olla iloisen näköinen, miehet. Sitten kyllä kelpaatte 😊.
Kohta on se aika, kun pukeudun aina pilkkihaalaariin. Ei teitä hymyileviä naisia tuolla järvenselillä näy.
Kerran oli sellainen kohtelias mummoikäinen. Hän on ainut nainen, jonka olen tuolla luonnossa tavannut.
Ja luonnolla tarkoitan nyt ihan oikeaa erämaata, enkä mitään nuuksiota
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollutkaan lompakko? Koittakaa nyt päättää, nämä yksinkertaiset naisen aivoni eivät pysy perässä.
No sehän on ulkonäkö JA lompakko. Näin ovat päättäneet.
Ja mikäs siinä, eläkööt uskossaan ja tulkoot sillä autuaiksi.
On hyvä muistaa, että tällä palstalla käy murto-osa miehistä, ja tietty valikoitu joukko. En sano enempää ettei kukaan pahoita mieltään.
Ei ole.