Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän oikeus sinulla on loukata itsellesi tuntematonta ihmistä?

Vierailija
02.12.2022 |

Mikä?

Naapurissani on sairas ihminen, sairas pariskunta, etenkin sillä naisella, ilmeisesti vanhaa perua oleva alkoholisairaus, on jokin tarve pitää minua pilkkanaan. Hänellä itsellään on ilmeisesti suuremman luokan vaje omanarvon tunnossa, ja sitä hän paikkaa juuri sillä, että pitää minua pilkkanaan.
Tyyppi ei kai ole elämässään ennen vanhoja päiviään ollut töissä yhtään. Nyt sitten hankki itselleen saman koulutuksen joka minulla on, tai siis ehkä joku sen koulun hänelle maksoi, vuoden pituinen kurssi, mutta kas kummaa, vaikka kuinka sitä koulua käydessään elvisteli että ei tarvitse kuin sormia napsauttaa, niin työpaikka tulee, vaan eipäs sitten päässytkään juuri niihin tehtäviin, varmaankin ainoana kurssiltaan, vaan joutui sitten otsansa hiessä etsimään, ettei itseään täysin nolaisi, kaupan alalta kassaneidin paikan. Ja sehän onkin erittäin vaativaa työtä. Erittäin vaativaa. Ja sen mitä nyt olen sattunut, sen yhden kerran kun erehdyin tietämättömyyttäni siihen kauppaan menemään missä se tyyppi on, niin siellä se hihan takana seisoo viivakoodia käyttämässä mutta pää alas painettuna... No, pitäähän sitä toki katsoa koodin paikka jotta voi lukea, mutta... Ja juu, ja se pelleily mitä se akka lähti tekemään siellä kaupassa kun työvuoronsa päättyi, niin se kertoo kyllä hyvin tarkkaan miten sairas se tyyppi on!
Valitus muuten meni siitä tekemisestä kauppiaalle, mutta mitä väliä, sillä siihen kauppaan en astu enää jalallanikaan. Eikä se kauppias mitään menettänyt minun kauppavaihdoksestani, ei tokikaan.
Ja kovasti tuolla pariskunnalla on muuten ystäviä, kovasti on ystäviä, ja totta kai, samaa lajia kuin itsekin, yhtä typeriä. MIKÄ OIKEUS ON LOUKATA!" MIKÄ OIKEUS!
Miltä sinusta tuntuisi, jos olet jossakin paikassa, julkisella paikalla, kaupassa, kauppakeskuksessa, näyttelyssä, elokuvissa, teatterissa, missä nyt sitten käytkään, niin sielä tulee joku täysin tuntematon ja rupeaa mökeltämään jotain päätöntä sinuun kohdistettuna, jotain tuollaisten kahjojen keksimään mukamas vitsiä! Miltä tuntuisi. Entäs sitten jos siihen vastaa jotain, menee ja kysyy, että anteeksi, mitä sinä haluat minulle sanoa...

HULLUJA RIITTÄÄ!

Ja lisätääs vielä, monenako yönä tuo pariskunta on ruvennut siinä kahdentoista maissa aukomaan päätään seinän takana, kun kuulevat - minulla ei muuten televisio ole todellakaan isolla volyymilla äänessä - että tällä puolella ruvetaan käymään nukkumaan, monenako yönä... Aika monena. Varsin kummallinen porukka, sairas, iljake, iilimato tai mitä lie.....
Sairas!
Eevalehden suuri fani olevinaan se akka, mutta käytös on kyllä kaikkea muuta kuin hienostorouvan käytöstä....
HULLU!
Millä nämä on kasvatettu.... Maailmassa on päihdeongelmaisia, mutta nuo ovat kyllä sitä pahinta sorttia kipeitä... Ikuisia koulukiusaajia vai!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihan takana... No hohohhoooo, hihna tietenkin pitää olla.

Se akka muuten on hirveen hyvä näppäilmään, miksiköhän se ei sitten päässyt niihin hommiin joihin se niin elvistellen kouluttautui. Tosin, jos se olis päässyt, niin siinä menis ihmisten yksityiset asiat julki tuota pikaa... Siinä pääsis akka toisiin kiinni. Ei kylläkään minuun, sillä minä en niitä palveluita tässä maakunnassa käytä..

Vierailija
2/7 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteksi en jaksanut kokonan lukea asia. On tahditonta,loukaavaa. Juuri keskiviiko katkaisin välit ystävääni. Hän puhuu pahaa ihmistä jota tiedän,mutta en kontaktissa niihin. Lisäksi hän arvostelee likunta tuntejen jälkeen aina muita ihmisä ,joita ei tunne.Vaan näkee tuneilla. Kehoa ymm.Itse henkilö on pieni kuiva korppu! Vinossa seisoo,eli vino ryhti.Ei mitään oiketta arvostella muita ihmisiä.Kysein vanha nainen on kai nin katkera omaan elämänsä.Elää arvostelemalla muita,kun ei itsellä ole oikeasti sihen edes varaa.Ei siis ole kuin näkymätön ihminen muiden jouossa.Ei säväytä mitenkään.Kuppi vaan tuli täyteen.Oikeasti miksi pitää pahaa puhua muista ja edssä esittä kuinkaikki olisivat kivoja ihanai. Varsinkin yhtä ylipainosta haukui alavariin kuitenkin tien poskessa juoruu hänen kanssa likunan jälkeen.Haloo hei! itse jätän selaiset ystävät takseni jotka elävät toisia selän takana pahan puhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että lääkärit ovat valtion palveluksessa olevia virkamiehiä, jotka hoitavat juuri tällaisia asioita. Mene välittömästi kertomaan havainnostasi lähimpään terveyskeskukseen.

Ota vastaan kaikki apu mitä he sinulle haluavat antaa. Toivon sinulle hyvää huomista, ja mene tosiaan sinne lääkäriin.

Vierailija
4/7 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja tosiaan riittää.

Vierailija
5/7 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys kunnossa AP:lla?

Vierailija
6/7 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia on keskuudessamme ja se on pelottavaa. Kukin tykönään voi miettiä tarkoitanko näitä naapureita vai aloittajaa.

Vierailija
7/7 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys kunnossa AP:lla?

Onkohan itselläsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi