Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen naisen haluat mies?

Vierailija
01.12.2022 |

Onko nainen, jolla pysyy useimmat työkalut kädessä liian maskuliininen? Vai haluatko prinsessan, joka ei itse osaa/hae postiaan hakea lukollisesta postilaatikosta? Minkälaisiin oman elämänsä puuhapirkkoihin ja prinsessoihin olet törmännyt? Pahimmat suhdestopparit jo alkuun?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan, ystävällisen ja ymmärtäväisen.

Vierailija
2/16 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisen missä ei ole muovia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisen missä ei ole muovia, silikonia tai tatuointia.

Vierailija
4/16 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan honottavan, länkisäärisen isotissisen, jolla pitkät erisuuntiin sojottavat nännit ja häppärit jotka pursuilee märkinä pikkarien alta esiin.

Vierailija
5/16 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhallettavan ja kumisen.

Vierailija
6/16 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla elämän aikana stopparina ovat juuri olleet oman elämän prinsessat. Autan aina toki kun pyydetään, mutta naisella pitää myös on arjen taitoja. Varsinainen no no, on ollut erinäiset mielenterveys ongelmat. Toki jos nainen sairastuu parisuhteen aikana, olen tukena, mutta noita MT ongelmaisia oli jo omassa nuoruudessa, ja nuo juuri olivat selllaisia joille elämänhallinnassa oli ongelmia. Aito normaali nainen on parasta. 

Vierailija
7/16 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä leikkisyys ja molempien nautinnon arvostaminen ovat unelmaominaisuuksia - kanssani omaa nautintoaan hakeva nainen on kuumempi kuin ulkoisesti upea, mutta passiivinen. Rajojen kunnioittaminen yhdistettynä estottomuuteen. (jälkimmäisessä on itselläkin vielä kehittämistä)

Ulkoisesti? Jaa-a, on helppo unelmoida jostain fitness-kroppaisesta naisesta mutta kun muistelee elämän oikeita ihastuksia, ei heidän kehoillaan ole kyllä juuri mitään yhteistä.

Muuten: pidän uteliaasta elämänasenteesta, halusta ymmärtää ja oppia. Ja kukapa ei haluaisi kumppania, jolla sattuu olemaan turvallinen kiintymyssuhdemalli.

Käytännössä olen ainakin jälkikäteen ollut kiitollinen kaikista kohtaamisista ja suhteenpätkistä.

Vierailija
8/16 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä (siis tämä joka aloitti "Sängyssä leikkisyys jne."): minulle käyvät hyvin myös muovi ja tatuoinnit. Se ihminen siellä sisällä on se, jonka kanssa vietän elämääni ja harrastan seksiä.

Vierailija
9/16 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominovan ja kurissa pitävän muodokkaan naisen. Piiskaa ja komentaa armottomasti eikä anna paskan vertaa arvoa miehelle.

Vierailija
10/16 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista enkä miestä. Yksin pärjää.

Vierailija
11/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottiisen missä ei oos paljoo muovvii, silikonnii tahi rummii tatuointteija? Ja pillukarvoojensä tilalla pelkkää ihhoo (Pillukarvooja munnaisella pittääpi olha: enhä määminkhä pentukakaraan kanspane mithä!) Poonuksena oisi: puhallettavuus ja kumisuus, tiätenkki! Vuan eip'näist mistähä: ns.nyky-naissii taho, tahi naissiloista ookku miähele pelkkääharmii ja rahnanmännöö(ahneitku ompi vuan).

Huanoja ovat nykyää, kaikki naisepualet..Sano.

Vierailija
12/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua naista enkä miestä. Yksin pärjää.

niin. Niin sinä sanot:' Yksin..'? (VÄÄRIN. ei yksin toimi).

..Mikään! ei mikään 'toimi' yksin.

niin. Taidatollajokuitsekäspikku.. kun 'saat tehdä itse mitä haluat'? hei heieiseniinmee ikinä täällä: eikätää oo mikäänroomantuhatvuotinenvaltakunta ja sä jokurikasorjiapitävä 'kunnon kansalainen'? älä leikityhmääjos et oikeesti oo.en tiedä ehkä. ootkin?

niin. Tollanen sun typeränitsekäsjsnaurettava asenne: asia. normaali aikuisen: 'ei ole minun juttunu', tai 'ei edes kiinnosta' ja 'kaikki (täällämuka) saa tehdä (niinmuka) kuin haluavat' -asenteesi? voi kiltisti vaakaivaasensunpääsi pois sieltäsyvältäsunahteristasi, ja yrittää kasvaa ensin: aikuiseksi. (=ai. kui. seksi eioll mukasunjuttu? onse. kaikkien) kaikkien ihmisten ja elämän. tärkein asia.

niin. Yhteiskunta. ihmiset (ei ole 'missään siellä' vaan) täällä. tässä ja nyt. tulevaisuus luodaan tässä hetkessä. kaikki hyvä. ja kaikki huono: vinoutunut huoltosuhde maassamme. typeräsairas krooninen itsekkyys(kaltaisillasi) ihmisillä. se ei ole mikään sun: 'ei ole minun juttunu', tai 'ei edes kiinnosta' ja 'kaikki saa tehdä niin kuin haluavat' -asenteesi on täysin väärä! sen sijaan: kun voit kiltisti (katsoo itseesi peiliin) ja vaankaivaasensunpääsi pois liiansyvältä! sairaastavinoutuneestajaitsekäästäahteristasi. kiitos.

niin. Maailma kiittää. elämä ja ihmiset. sekä tulevaisuus? (jota kaltaisillesi pikkuitsekkäille.jne.eiedestarvitsisi olla. ei päivääkään kun ette ole sen arvoisia. ikinä) kun taidatollajokuitsekäspikku.. kun 'saat tehdä itse mitä haluat', ja muka riittää? kaikkee. kaikille hei ei ikinä. tiedä se: yhdessä maailma elämä rakennetaan!

ei yksin.

Vierailija
13/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemisillä niin väliä, tavallinen oma itsensä, hellä, ystävällinen, tunteellinen nainen. Sängyssä vähän rivo ja pervo.

Vierailija
14/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisen pantavannäköisen maalaisnaisen. Vahvarakenteisen, siis vahvat pakarat ja reidet, uumaltaan kuitenkin kapeampi kuin lantiolta tai harteilta. Isohkot rinnat, joissa suuret nännit. Karvainen, luonnollinen, turpeanlihaisa pillu, jossa kunnon klitoris. Pillunlihat lähtevät pannessa liikkeelle, niin että ulosvetäessäänkin osa lihoista ulkonee kalun varressa. Halukasta sorttia, useita orgasmeja saava. Siinäpä seksin osalta ihannenainen.

Vierailija
15/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen tyttömäisestä naisesta, joka pitää kauniista, naisellisista vaatteista sekä hempeistä väreistä, meikkaamisesta ja koruista. Hiukset voisivat olla platinanvaaleiksi värjätyt ja usein nutturalla - siitä on hyvä ottaa kiinni. Luonteeltaan hän olisi iloinen ja itsevarma. Tuollaista äärinaisellista naista dominoin sängyssä mielelläni. Imen söpöjä tissejä ja mahlaa valuvaa pillua hitaasti ja pitkään kunnes hän aivan voihkii kiimasta ja anelee tulla astutuksi.

Vierailija
16/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoperseisen ja lihavan ja antaa aina.