Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten amarikkalaiset, jotka adoptoivat jonkun 8-12 adoptiolasta elättävät koko perheen?

Vierailija
30.11.2022 |

Saavatko jotain avustuksia? Tuollainen lapsikatrashan vie aivan älyttömästi ruokaa, tilaa ja vaatteita. Koulutuskin maksaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8 lasta täällä suomessa ja perheemme bruttotulot noin 2200€/kk, ainoa tuki on lapsilisät, jotka kukin lapsi saa eväiksi lähtiessään kotoa. Hyvin on tultu toimeen, jopa pystytty matkustelemaan joskus, ruoka toki on osaksi omaa; perunaa, marjoja yms. Se rikkaus, jota meillä on, ovat juuri lapset

Vierailija
2/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 8 lasta täällä suomessa ja perheemme bruttotulot noin 2200€/kk, ainoa tuki on lapsilisät, jotka kukin lapsi saa eväiksi lähtiessään kotoa. Hyvin on tultu toimeen, jopa pystytty matkustelemaan joskus, ruoka toki on osaksi omaa; perunaa, marjoja yms. Se rikkaus, jota meillä on, ovat juuri lapset

Joo mutta Yhdysvalloissa meno on aivan toista, siksi ihmettelen. Ei siellä ole maksutonta yliopistoa tai ammattikorkeakoulua tai lapsilisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisessa mediassa jokin tili, johon tekevät isoja perhe videoita ja lasten elämää kuvataan kamera naamassa ja kaikki lasten ykistyisyys mennyttä ja jaettavissa maailmalle. "Lapsi saa ekaa kertaa kuukautiset koulussa ja on nolona?" Tehdään siitä kokonainen video ja nauretaan vielä päälle oi että mitkä katsojakerrat ja sponsori soittaa.

Vierailija
4/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on perineet jonkun ison sukufirman ja on kanssa pääomatuloja

Vierailija
5/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meinaa aivot nyrjähtää, kun yritän saada aikaan toimivan yhtälön, jossa kahdeksan lasta elätetään 2200 brutolla. Varsinkin kun ette käytä lapsilisiä elämiseen. Ja matkustelettekin joskus.

Vierailija
6/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikollisuudella, sen he osaavat sielläpäi

Vierailija
7/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meinaa aivot nyrjähtää, kun yritän saada aikaan toimivan yhtälön, jossa kahdeksan lasta elätetään 2200 brutolla. Varsinkin kun ette käytä lapsilisiä elämiseen. Ja matkustelettekin joskus.

Samaa mietin. Jos tämä on totta niin jotain jätät kertomatta. Meilläkin on iso perhe joten jotain tiedän sellaisen pyörittämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä