Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan sippi

Vierailija
29.11.2022 |

Heti alkuun, että oon tk-eläkkeellä, joten ei tässä ole kiirettä mihinkään. Sohva vaan vetää puoleensa. Eilen itkin kohtaloani lohduttomasti. Pitkästä aikaa itketti kunnolla. Henkistä sairautta on niin raskas kantaa ja nyt alkaa fysiikkakin pettää. Menkat siihen päälle ja joulustressi, niin ei siinä muuta tarvita. Haluaisin nukkua ikiuneen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää elämä niin pitkä oo etteikö se jotenkin mene. Onneksi.

Vierailija
2/8 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Eilinen meni ihan maatessa ja itseään surkutellessa, tänään olen sentään pyykännyt. Marraskuu on pahin kaikista, eikä joulukuu ole paljoa sen parempi muuten, kuin että silloin on talvipäivänseisaus ja päivä alkaa taas pidentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa, kuin että jokainen on vastuussa siitä omasta pirteydestään. Itselläni silmät joka päivä kuin aku ankassa sillai rastit silmien kohdalla. Lumi nyt sentään vähän piristi toi valoaan.

Itse piristän itseäni tanssimalla, laitan napit korville ja selaan radioasemia yleensä loopilta tulee hyvää tanssimusaa. Siinä kun kehon endorfiinit lähtee liikkeelle jotenkin herää eloon. Makaaminen ja tv katsominen vaan lisää väsymystä. Ulos jos jaksaa lähteä ja vähänkin puiden ääreen luontoon piristyy aivan varmasti. Jaksetaan jaksetaan.

Vierailija
4/8 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa muuta sanoa, kuin että jokainen on vastuussa siitä omasta pirteydestään. Itselläni silmät joka päivä kuin aku ankassa sillai rastit silmien kohdalla. Lumi nyt sentään vähän piristi toi valoaan.

Itse piristän itseäni tanssimalla, laitan napit korville ja selaan radioasemia yleensä loopilta tulee hyvää tanssimusaa. Siinä kun kehon endorfiinit lähtee liikkeelle jotenkin herää eloon. Makaaminen ja tv katsominen vaan lisää väsymystä. Ulos jos jaksaa lähteä ja vähänkin puiden ääreen luontoon piristyy aivan varmasti. Jaksetaan jaksetaan.

Tää on niin totta, kun vain siinä väsymyksessä saisi itselleen uskoteltua! Liikkuminen, teki sen sitten sisällä tai ulkona, ja etenkin kunnon rehkiminen kyllä nostaa mielialaa. 

Vierailija
5/8 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen dance tuokioon kun lisää vielä siivoamisen niin tuplahyödyt.

Vierailija
6/8 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ihmisiä kenen kanssa voisit nähdä? Voisitteko vaikka yhdessä käydä pienellä kävelylenkillä ulkona? Tiedän itsekin miten helppoa on vaan jäädä makoilemaan kotiin ja hetkellisesti siitä tuleekin parempi olo mutta pidemmän päälle ei se tee hyvää. Tee jotain nyt heti, tärkein että aloittaa.

Vierailija
7/8 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ihmisiä kenen kanssa voisit nähdä? Voisitteko vaikka yhdessä käydä pienellä kävelylenkillä ulkona? Tiedän itsekin miten helppoa on vaan jäädä makoilemaan kotiin ja hetkellisesti siitä tuleekin parempi olo mutta pidemmän päälle ei se tee hyvää. Tee jotain nyt heti, tärkein että aloittaa.

Joo laitoin pyykit ja aloin neuloa. Ruokakin pitää kohta laittaa. Ei tässä nyt mitään tanssia jaksa. Ei ole ketään kävelykaveria. Ehkä käyn yksin taas myöhemmin päivällä. Tänään piti pestä ikkunat sisältä ja vaihtaa jouluverhot. Jääköön se homma.

Vierailija
8/8 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole T,K-eläke ja opiskelet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän