Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tarkoitus

Vierailija
29.11.2022 |

Mitä tarkoittaa kun olen nähnyt unia tietystä henkilöstä jo jonkin aikaa ja en saa häntä mielestäni pois ollenkaan? Päivät menee häntä ajatellessa ja tuntuu että sitä innolla odottaa nukkumaan menoa että voi taas nähdä tämän henkilön. Onko samanlaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen tosi usein unia omasta ensirakkaudesta.. Veikkaan, että asioita on jäänyt käsittelemättä vaikka en itse sitä edes tajua koska en mieti häntä muuten arkisin ollenkaan... Tai sitten hän todellaki oli se oikea kuka tietää :D 

Vastaus kysymykseesi, tosi vaikea sanoa. Kyllähän unet aina jotain viestittää. 

Vierailija
2/3 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilla ei ole mitään tarkoitusta tai sen kummempaa. Mieli/ajatukset sijaitsee aivoissa joka on kuin lihas muistaa menneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni: Olin huoneessa, ikkuna oli avoinna ison kerrostalon ylimmässä kerroksessa, sininen taivas ja tuulen vire,  kissa hyppäsi huoneesta ikkunarivistöä kiertävälle ulkonemalle, unessa siirryin seuraamaan tilannetta ulkoapäin kauemmas, näin miten valkoinen kissa käveli pörheänä häntä pystyssä pitkin friisiä, katsoi alas ja hyppäsi tasajalkaa alemmalle tasolle, ja vielä sieltäkin vaikka oli monta kerrosta, päästyään kadulle katosi tiehensä. 

Selitys: tarvitsen ulkoilua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi