Parta 3kymppisillä miehellä on kuumaa vai kylmää
Mitä sinä naisena ajattelet?
Onko jotakun inhokki- tai lempipartaa?
Vai pitääkö miehen leuka olla siisti posliini?
Kommentit (20)
Posliini poski ja leuka on meikälaisen mielestä nuorekas ja paras
NOT. Olen posliinin kannalla ja sängen. Nainen pitäisi ainakin tietää miltä mies näyttää ilman partaa, ettei 20 vuoden kuluttua parran alta paljastu yllätyksiä. Ilmeet ovat naisille tärkeitä. Miten parta on muotoiltu, hyvin, komeasti, siististi vai naava joka on villiintynyt.
Jos on laatikkoleuka ei tarvi leukaa peitellä parralla. Inhoan partoja.
Kuumaa vai kylmää? Anglismit kukkii, onko oma äidinkieli noin heikoissa kantimissa? Minua hävettäisi olla noin kielipuoli.
Arabimiehen tumma parta on todella kuuma. Suomalaismiehen risuparta sen sijaan oksetus.
Siistitty parta on hyvä. Risuparta huono.
Parta ja miehen karvat muutenkin ovat todella Hot.
Kuumaa. Minkä tahansa ikäisellä. Mies saa olla muuten vaikka kalju, mutta parta pitää olla.
Siisti, muotoiltu, hoidettu parta ja lyhyt ok. Kunhan pesee naamansa eikä muutenkaan ole epäsiisti, haiseva muualtakaan. Pidänhän minäkin naisena itseni puhtaana, ei haisevana.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Sanotaan, että parta vanhentaa, mutta usein se johtunee siitä että ikäisilläni ykillä (olen 45) on jokin huonosti hoidettu suunympärysparta tai joku muu ruokkoamaton sotku.
Keltaiset tupakan polttamat hampaat ja haiseva parta. oksennus.
Karmeita, etenkin noi terroristiparrat nuorilla miehillä esim. Pyhimys
Miehellä parta ja naisella posliini. nam
Joku malli sopii, toinen ei, tai ei ollenkaan sovi mikään, riippuu ihan miehestä. Oli tai ei, puhtaus pitää olla kunnossa suun ympäriltä että sisältä.
En tykkää yhtään. Selkeä leukalinja on minulle yksi tärkeimmistä asioista miehen ulkonäössä, ja parran alta sitä ei näy. Paras on pieni sänki.
Sellainen tuuhea parta on lemppari. Kutkuttelee kivasti jos tiedät mitä tarkoitan 😏