Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kitarisat

Vierailija
09.11.2006 |

Meillä infektioastmainen poika ja näitä flunssia tulee kun sieniä sateella =(

Nyt taas, mutta ei sellainen ahdistus flunssa vaan " nenänuha" ja poika kuorsaa, siis tosiaan kuorsaa. Voisko ollakkin isot kitarisat, jotka aiheuttaa näitä flunssia ja nyt tätä kuorsausta. Mä olen kerran lääkärille jutellut, et jos kuvattais ne risat, mutta turhaa kuulemma. Nyt ajattelin seuraa ja ottaa uudelleen yhteyttä tai sit yksityistä kautta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi kitarisa. Tytöltäni korvalääkäri ihan vain katsomalla näki, että iso on, ja määräsi leikkaukseen. Kuorsaus loppui leikkaukseen. Samalla poistettiin nielurisat, jotka aiheuttivat tulehduksia, ja tulehdukset loppuivat nielurisojen poistoon.

Vierailija
2/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei kuulemma voi olla kitarisan aiheuttama koska ei ole korvatulehduksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle korvalääkäri sanoi, että alle 7-vuotiaalta ei oikein kannata risoja leikata, kun kuulemma kasvavat uudelleen? En kyllä sitten tajunnut kysyä (kun ei ollut meillä muutenkaan ajankohtaista), että miten ne sitten ei enää 7-vuotiaalla kasva uudelleen? Onko se sitten joku varhaislapsuuden juttu?

Vierailija
4/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö vasta 1v, mutta pahan flunssan ja nielutulehduksen (adenovirus) jälkeen vaivaavat vielä kovasti.

Vierailija
5/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäni leikattu hänen ollessa 3v ja hänen ahdistukset loppui siihen. Niin on kyllä kumma että pienelle kasvaa ja isommalle ei??

Sama siskollani leikattu 3v ja hänen ahdistelut loppui myös kuten jatkuvat flunssat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme