40+ ikä, olo kyynistynyt ja tympeä
Juu en olis uskonut että osuu kohdalle. Ulospäin olen edelleen ihan tyylikäs, iloinen ja suht elämässä menestyneen näköinen. Silti ihan jäätävä katkeruus ja ei kiinnosta mikään -olo vaivaa.
Niinä vuosina kun itsellä oli pienten lasten kanssa ihan helvetin vaikeaa, olin väsynyt, kaipasin tukea ja ystäviä, välittämistä ja kuuntelua, minut hylättiin aivan totaalisesti. Minua ei kuunneltu. Puheeni omasta pahoinvoinnista ohitettiin ihan totaalisesti. Kun kerroin itkien voivani huonosti, alettiin sukulaisten taholta vaan puhua päälle jostain jauhelihakastikkeen teosta.
Nyt olen 40+, lapset isompia, aikaa enemmän. Ei jaksa kiinnostaa oikein enää mikään. Ne ihmiset, jotka silloin minut ohittivat eivät jotenkin nyt jaksa merkitä itselleni mitään. En jaksa jutella enää edes kuulumisia, kun mielessä on vaan se miten tylysti minut silloin muutama vuosi sitten sivuutettiin.
Näytän varmasti ulkoisesti oikein normaalilta ja hyvinvoivaltakin, mutta sisällä jäytää ihan uskomaton tyhjyys ja pettymys ihmisiin. Tekee mieli olla vain yksin, en halua enää huonoa seuraa tai mitään teennäistä esittämistä. Tuntuu, että se on ihan normaalia, ettei ketään enää kiinnosta kuunnella toista kunnolla.
Kommentit (7)
40+ kuuluukin olla kyynistynyt ja tympeä. Sinun kuuluu alkaa vihdoin ajatella itseäsi ja torjua kaikki typerä aikaasi tuhlaava toiminta mikä ei hyödytä sinua.
Sama ikä ja olo mutta eri syyt. Haluaisin olla taas 25.
Itsellä auttoi kun otin rakastajan. Jaksan taas olla mukava miehelle ja lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä auttoi kun otin rakastajan. Jaksan taas olla mukava miehelle ja lapsille.
Mistä sellaisia otetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellaisia otetaan?
Ainakin mun työpaikalla tarjokasmiehiä olisi jonossa.
Eipä olis tätäkään uskonut, mutta taidan olla koko Suomessa ainoa tässäkin tapauksessa. :)
Ap