Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aineenvaihdunta

Vierailija
26.11.2022 |

Mulla aivan jämähtänyt aineenvaihdunta. Antakaapa hyvä ravintolisä vinkki ym. millä saisi sen liikkeelle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää unta ja vaikka kävelylenkkejä.

Vierailija
2/9 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa harrastan. Kerran viikkoa hikiliikuntaa ja muina päivinä kävelyä ja väliin hölkkää. Syön normi ruokavaliolla ja väliin tietty vähän herkutellen. Isoin ongelma on nesteen kertyminen. Tunnen sen sormissa. Sormukset kiristää iltaa kohden. Ja nilkoista näkee iltaisin kertymän. Normi painoinen muuten olen. Olen reilu 40v joten jotain alkavaa vaihdevuosijuttua varmaan on. Mutta jokin sysäys tuolle nesteelle pitäisi saada ettei olo ole aina samanlainen kuin ennen kuin kuukautisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä huomiota suolan käyttöön (myös piilosuolan) ja pyri vähentämään sitä. Juo vettä vähintään puolitoista litraa päivässä.

Hyötyliikuntakin auttaa.

Vierailija
4/9 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tee, inkivääri ja chili helpottaa nestekiertoon. Itselläni auttaa myös aamupuuro ja vihanneksia painottava ruokavalio vatsan hyvinvointiin, mikä välillisesti siis turvotusta ja tankkimaista fiilistä helpottaa. Vedenjuonti ja ulkoilu sekä liikunta sinulla olikin jo kunnossa.

Vierailija
5/9 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovempaa liikuntaa ja useammin noiden läpsyttelykävelyiden tilalle.

Vierailija
6/9 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lymfahieronta.

Kannattaa kokeilla.

Vierailija
7/9 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä ruokailua muutaman tunnin välein vaikka omena.

Itse olin ylipainon vuoksi tohtorin vastaanotolla ja siinä ihmettelin, kun en syö kuin 1400 kilokaloria päivässä, miksi en laihdu.

- Syvempi tarkastelu kertoi, että syön ne kalorin vasta illalla.

Ja siksi aineenvaihduntani on lukossa.

On vain niin hitsin vaikeaa opetella syömään.

Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala.

Eikä asiaa paranna sekään, että rankka aiempi laihduttaminen on sotkenut homoonisysteemit kropastani. En kadu mitään enemmän, kuin laihduttamista sillon joskus.

Vierailija
8/9 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiliikunta vain kerran viikossa on liian vähän.

Kuntosalia, reipasta kuntopyöräilyä, jossa pulssi nousee sopivalle alueelle ja on kunnon tekemisen meininki.

Raintolisät tai mitkään helppoheikkiplasebot eivät auta.

Vierailija
9/9 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa harrastan. Kerran viikkoa hikiliikuntaa ja muina päivinä kävelyä ja väliin hölkkää. Syön normi ruokavaliolla ja väliin tietty vähän herkutellen. Isoin ongelma on nesteen kertyminen. Tunnen sen sormissa. Sormukset kiristää iltaa kohden. Ja nilkoista näkee iltaisin kertymän. Normi painoinen muuten olen. Olen reilu 40v joten jotain alkavaa vaihdevuosijuttua varmaan on. Mutta jokin sysäys tuolle nesteelle pitäisi saada ettei olo ole aina samanlainen kuin ennen kuin kuukautisia.

Jospa alat syömään ei-normiruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän