Puumailin
Tuli ensimmäisen kerran puumailtua. Erosin 2kk sitten ja erehdyin puutostilassa asentamaan tinderin viime viikolla. No sieltähän sitten pamahti samalta pitäjältä puolituttu 21-vuotias urheilijanuorukainen juttusille. Parin päivän päästä oli treenit makkarissa sitten.
Enpä olisi uskonut, että seksi voi tuntua niin hyvältä ja se into ja jaksaminen oli kuin supermiehen kanssa olisi ollut sängyssä.
Luulin jo kahden kerran riittäneen hänelle ja olin jo itse aivan tyydytetty ja enemmän kuin koskaan aiemmin niin tämä sporttipoika tuli vielä kolmannen kerran ja voin rehellisesti sanoa että hiki tuli ja varmasti naapurit tiesi mitä tässä asunnossa tapahtuu.
Voin kaikella lämmöllä suositella puumailua kaikille!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
..ja sit Heräsin! ( t u u mail i n ..;)
...ja kissaa pihalle kanssa....nyt on sellanen 'puumailujuttu' menossa että ruokaa kanssa kisulle samalla
Älä nyt ihan kaikille suosittele. Älä ainakaan minun vaimolleni.
Vierailija kirjoitti:
No älä pidä sitä puutteessa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä pidä sitä puutteessa. 😄Tässä nyt naiskenneltu käytännössä joka päivä yli 20v, niin en oikein pysty enempään. Ja siis tämä on tosi. Tilanne vaan huvittaa, että juuri minä saan tällaisen vastauksen. On palstalla muitakin joka päivä kuksijoita, mutta todennäköisyys, että henkilö jolle vastasit, olisi yksi meistä, on aika pieni. Toki voihan se vaimo olla puutteessa, vaikka kuinka sitä panisi.
Minä en joka päivä kuksija, vaikka haluaisinkin olla. Vaimo ei, mutta useamman kerran viikossa. Ihmetelly samaa, ettei kellään voi vaikka itellä 50-kymppisenä olla näin.
Puumailua kyllä, ihan kivaa. Minä olen harrastanut sitä paljon. Seksin harrastaminen nuoren miehen kanssa kyllä ylentää itsetuntoa... siis kelpaan vielä ja olen pantavan näköinen. Rouva 44v.
Vierailija kirjoitti:
Puumailua kyllä, ihan kivaa. Minä olen harrastanut sitä paljon. Seksin harrastaminen nuoren miehen kanssa kyllä ylentää itsetuntoa... siis kelpaan vielä ja olen pantavan näköinen. Rouva 44v.
Pojat ottaa helpointa varman päälle!Ei kannata kovin leuhkia😊
jep kompataan, nuorena ravintolasta jos eikäynyt flaksi sai aika usein tarjoilijan mukaan ja sen kämpille ja oliko se sitten puumailua vai ei mutta kassit tyhjeni aina
Onhan tämä ihanaa koulutella puumanpoikasia
..ja sit Heräsin! ( t u u mail i n ..;)