Kuinka pian...
synnytyksen jälkeen olette olleet yhdynnässä? Kun minulla ei ole paikat enää kipeänä, tikit (3kpl tikkejä, pieni pintarepeämä siis vain) on hävinneet ja mielikin tekisi... Synnytyksestä kuukausi.
Kommentit (4)
Tälläiset kommentit ovat omasta näkökulmasta katsoen varsin mielenkiintoisia. Jotkut naiset toipuvat synnytyksestä varsin nopeasti sekä fyysisesti että henkisesti, jotkut eivät kenties ollenkaan. Vaimollani ei ole tehnyt seksiä mieli synnytyksen jälkeen (puolitoista vuotta) juuri ollenkaan. Ensimmäinen, nykyisin harvinainen, yhdyntä oli n. 2kk synnytyksen jälkeen. Joten onnittelut teille naisille ja miehille joilla kiinnostus erotiikkaan ja seksiin säilyy. (M32)
Vierailija:
synnytyksen jälkeen olette olleet yhdynnässä? Kun minulla ei ole paikat enää kipeänä, tikit (3kpl tikkejä, pieni pintarepeämä siis vain) on hävinneet ja mielikin tekisi... Synnytyksestä kuukausi.
mutta pakko oli odottaa tikkien sulamista. Mulla kun niitä oli 15.. Kolmisen viikkoa sitten jaksettiin odottaa. Mulla kun jälkivuoto kesti vaan reilun viikon, niin sekään ei ollu enää riesana. Suositushan ois, että vasta jälkitarkastuksen jälkeen tulehdusvaaran takia. Mutta kortsun kans ei pitäs ilmeisesti olla niin suuri vaara tulehdukseen. Mun mielipide asiaan on, että kun se itestä hyvälle tuntuu, niin ei ku siitä vaan :D
Minulla oli toisen synnytyksen jäljiltä 2 tikkiä pintarepeämiin ja kuukauden kuluttua olivat jo parantuneet. Jos olisi jaksanut niin olisi voinutkin harrastaa seksiä.
ja tuntui niin hyvälle