Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko liian laiska?

Vierailija
08.11.2006 |

Opiskelen 5 päivää viikossa Ammattikorkeakoulussa, ja teen loput 2 päivää lähihoitajan keikkatöitä. Teen kotona kaikki kotityöt+ hoidan lapset, paitsi kun olen töissä mies hoitaa viikonloppuisin. Äitini on sitä mieltä, että laiskuuttani lähdin opiskelemaan, kun en pidä lähihoitajan työstä, vaikka töitä olisi. Opiskelen Sosionomiksi, joka kuulemma on turha ammatti, pitäisi lopettaa kuulemma opiskelu, ja ryhtyä elättämään perhettä lähihoitajan palkalla. Mieheni hankkii ihan kelpo palkkaa, ja tulemme toimeen kyllä, mutta pitäisikö lopettaa opinnot? On alkanut itseänikin rasittamaan opiskelu ja olisi niin helppo tehdä vain töitä. Toisaalta olen sitten turhaan ottanut opintolainaa, ja aikaa on mennyt kohta 2 vuotta aivan hukkaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan itsenäistyä? Aikuinen ihminen tekee itse oman elämänsä ratkaisut, ei aikuisen ihmisen äiti.

Jos haluat sosionomiksi, jatkat tietysti opiskelua. Jos et haluakaan, vaan jatkaa lähihoitajana, sitten lopetat. Oma mielipiteeni kyllä on, että jos olet jo 2 v opiskellut, ei kyllä kannata tuossa vaiheessa keskeyttää. Ainakaan sen vuoksi että on äidin mielestä laiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla