Pihlajakadulla ois nyt myynnissä 2h+k, 50 neliötä.. Taloyhtiössä sauna ja juuri valmistunut hissi ja aktiivinen
asukasyhteisö... Tunteeko joku seutua... Muuttoa mietitään miehen ja lasten kanssa. Tietääkö joku lähipalveluista?
Kommentit (10)
Läheltä löytyy Stellans lähikauppa ja myös kiva kahvila barbaari. Kävelymatkan päässä palvelut. Naapurit ovat ihan ok; eräs nainen (entisen talonmiehen vaimo) on kyllä aika kova urkkimaan
ohho...noh, itse olen asunut pihlajakadun kuusitien puoleisessa paassa useamman vuoden, ja ihan mukavaa seutua. Isoja ruokakauppoja ei tosin lahella ole, kyllastyttaa alepat ja siwat, mutta paaseehan autolla markettiin.
pitävät toisistaan huolta.. Ollaan vasta itsekin muutettu sinne ja meiän polttareissa oli pelkkiä naapureita, meistä on tullut tosi hyviä ystäviä nopeasti :)
No, sovinpa ainakin ao:ni puolesta passelisti AV:lle. Ei pahalla, mammat.
Katsokaas meilla ei teeveeta katsota, meilla luetaan Linkolaa. Siita syysta en valttamatta muista kenen kanssa Ridge meni edellisen kerran naimisiin ja kuka kuoli huumeisiin.
Muuta vaan tänne, tosi kiva talo on. Me ollaan asuttu tässä jo monta vuotta ja hyvin viihdytään. Meillä yksi ala-aste ikäinen poika, toista haluttaisiin mutta en tiedä, kun suhteessa vähän ongelmia, teen liikaa töitä jne. Muuttakaa ihmeessä:)
Ihanaa. Vitsi mä olin loukkaantunut ku Laura meinas unohtaa mun bileet
Kohta sulla ei ole muita ystäviä kuin naapurit, jotka ovat sitten ainoita vieraita kaikissa mahdollisissa juhlissasi. Varmasti saat myös töitä heidän kauttaan, esim. talon huoltoyhtiössä, lähikaupassa, lähikahvilassa tai eräässä talviurheilualan firmassa.
Työntekijöiksi on lupa ottaa vain talon asukkaita, ja siksi työvoima on kortilla.
Joudut olemaan itse aina töissä, kun ulkopuolisia keikkalaisia ei voi palkata.
muuta vaan tänne. saisit minusta varmaan uuden ystävän. meillä on jo 3 lähes aikuista tytärtä miehen kanssa on ollutr kaikenlaista kriisiä. teen välillä töitä kotona joten viihdyn kyllä lähiympäristössä hyvin.
erittäin vihamielisesti suhtautuvia eläkeläisiä... Kannattaa ottaa selvää millasta väkeä asuu ennen kuin tekee päätöksen ;)