Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä höpinää nuo kakkajutut ja pussit ovat?

Vierailija
23.11.2022 |

Ei ennenkään ole ollut mitään ongelmaa käyttää vessoja sähkökatkojen aikana. Luulin typeräksi vitsiksi, mutta ilmeisesti joku on ihan tosissaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan kuinka paljon ihmisiä voidaan alistaa, ennen kuin pinna katkeaa.

Palele torpassasi, pidä viihdelaitteen kiinni ettei kulu virtaa, istu pimeässä, paskanna pussiin ja kanniskele omia jätöksiäsi pihan roskikseen.

Siitäs sait Putin, me voitamme tämän sodan :-)

Vierailija
2/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastauksia? Meninkö siis vain halpaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusjohtoinen Helsinki. Ei maksa palkkaa työntekijöilleen, mutta velvoittaa opettajat kantamaan paskapusseja työkseen.

Vierailija
4/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesilmäni rähmii ja punoittaa, mikä avuksi?

Vierailija
5/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat tulee opettaa myös tekemään muovipussiin, vai aikooko palstamammat painella pimeään metsään otsalampun kera. 

Vierailija
6/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n kermapersseet vaan käy vähän ylikierroksilla ja "laukalla". Ovat koko elämänsä ajan nauttineet kaikista nykyelämän mukavuuksista ja nyt ovat vähän joutuneet pohtimaan, entäs jos pula ja puute ja sähkökatkot ym iskisi minunkin elämääni. Voi kyynel ja nönnöönönönönönönönöööö

Vierailija
7/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä biojätepussi ja taskulamppu_eläkeläiselle?

Vierailija
8/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat tulee opettaa myös tekemään muovipussiin, vai aikooko palstamammat painella pimeään metsään otsalampun kera. 

Mistä muuten tuli mieleen, että lemmikit elävät maassamme parempaa elämää kuin useat ihmiset.

Ne ruokitaan, ulkoilutetaan, viedään lekuriin, hyväillään ja paijataan ja kun ne tulevat riittävän vanhoiksi ja raihnaisiksi, niille annetaan armkuolema piikin muodossa.

Kuinka moni ihminen saa maassamme kaiken tämän, minkä suurin osa lemmikeistä saa elämänsä aikana.

Vierailija
9/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsi 70-luvun energiakriisissä, jolloin oli myös sähkökatkoksia. Yritin muistella, että oliko silloin wc-kieltoja, mielestäni ei ollut.

Vierailija
10/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsi 70-luvun energiakriisissä, jolloin oli myös sähkökatkoksia. Yritin muistella, että oliko silloin wc-kieltoja, mielestäni ei ollut.

No eipä ollut. Ja satunnaisia sähkökatkoja on ollut tässä välilläkin ilman mitään pussipelleilyä.

Vierailija
11/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maalla tehdään jatkuvasti niin, että painellaan ulos pimeään?

Vierailija
12/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti oli, mutta koska ei ollut internetiä, et ollut siitä tietoinen.

Vierailija
13/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti oli, mutta koska ei ollut internetiä, et ollut siitä tietoinen.

Ja tuliko tuosta, että käytimme vessaa, mitään ongelmia? En muista kuulleeni.

Vierailija
14/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt tulossa säännöllise sähkökatkokset pitemmäksi aikaa? Ennen on ollut vain silloin tällöin hetken aikaa. 

Vierailija
15/15 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä joka aamu ja ilta käyn pimeässä metsässä otsalampun kanssa koirat ulkoiluttamassa, näin olen tehnyt jo 10 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi