Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kristitty toivottaa "siunausta" niin

Vierailija
23.11.2022 |

Onko epäkohteliasta toivottaa takaisin siunausta? Eräs kristitty tuttava loukkaantui, koska toivotin takaisin. Tuhahti, ettei tarvitse minun pakanajumalien siunausta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siunauksella toivotaan toiselle parasta mahdollista, ei sen takaisin toivottamisesta tulisi loukkaantua. 

Vierailija
2/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo toivotus on kuin vuohi lahjaksi kehitysmaahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kellään ole valtuuksia toivottaa siunausta.

Vierailija
4/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kaikkivaltias Jumala ihan itse päätä siunauksistaan, eli naapurin Pirkon siunailut ovat yhtä tyhjän kanssa?

Vierailija
5/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kaikkivaltias Jumala ihan itse päätä siunauksistaan, eli naapurin Pirkon siunailut ovat yhtä tyhjän kanssa?

Tätä minäkin ihmettelen.

Vierailija
6/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus Rantanen kirjoitti:

Ei. Siunauksella toivotaan toiselle parasta mahdollista, ei sen takaisin toivottamisesta tulisi loukkaantua. 

Samaa mieltä olen. APn tuttu on ahdasmielinen. Turvallisempi sanamuoto selalisten varalta olisi ehkä "Kiitos, kaikkea hyvää sullekin" tmv. Ateistina käytän sitä - enkä siis ollenkaan pahastu joidenkin sukulaisten siunauksista, koska tiedän, mitä se pohjimmiltaan tarkoittaa.

Vierailija
7/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy ihmisiä, jotka haluavat ymmärtää asiat väärin ja loukkaantuvat.

Toimit tilanteeseen sopivalla tavalla.

Vierailija
8/8 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Onpa kristytty ollut päästään sekaisin. Sehän on sama kuin sanoisi: terveyttä, terve, voi hyvin..

Voi luoja taas.

Olen viimepäivinä provosoitunut äärikristityistä, siellä tuomitsemisen innossaan rukoilevat muiden puolesta. Mistä tämä ylimielinen ihminen tietää minkä rauhan olen sisälläni löytänyt, hänen jumalansa ei ole ainut oikea. Mikä näillä kristityillä on aina kun pitää päästä vainoomaan "pakanoita" tietenkin lähimmäisenrakkaudessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan