Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytöstä Kati vai Katri....mitä mieltä olette?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä kaksi niin kivaa nimeä, että vaikeaa on valita. Kati on näpsäkkä, lyhyt, hentokin? Katrissa samoja piirteitä, R tuo lisää särmää. Katrista tulee mieleen Idols-Ylander ja vanhempi laulaja-Katri: Katri-Helena. :)

Itse pidän himskatin paljon myös balettinimestä Kitri =) ja Katriinasta. Siksi ääni ehkä kuitenkin Katrille, vaikka se näistä kahdesta puhtaasti mutulla suositumpi onkin.

Vierailija
2/11 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrk osasi kertoa, että 2000-luvulla on Katri-nimen saanut 593 tyttöä, Katin 254. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on ehkä hiukan reippaampi nimi kuin Kati tuon r:n takia, mutta toisaalta taidan tykätä hiukan enempi kumminkin Katista :o)!!

Vierailija
4/11 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on tosi hyvä nimi!

Lyhyt, selkeä ja kaikinpuolin mukava nimi.

Eikä edes yleinen nyt. Suosittelen!

Katri on tavanomaisempi ja minusta Kitri on pirteämpi ja parempi kuin Katri. Kitri on myös upea nimi.

Vierailija
5/11 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katinka olisi myös iki-ihana.

Vierailija
6/11 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisempi, särmikkäämpi.

7/11 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään enemmän reippaasta Katrista. R-kirjain on hyvä kirjain nimessä, antaa ryhtiä. Katille tulee miinusta sikälikin, että 4-kirjaiminen (tai lyhyempi) nimi on usein liian lyhyen, jotenkin " vajaan" oloinen minusta.

Vierailija
8/11 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan pirteä nimi! Tulee mieleen reipas ja veikeä tyttö. :) On kyllä Katikin kaunis nimi.

Tällaiset nimet on musta loistavia! Katri ja Kati on jo aikoja sitten suomalaiseksi vakiintuneita nimiä, mutta silti jotenkin ajattoman oloisia ja ehkä myös ulkomailla ymmärretään Katariinan versioiksi.

Vierailija
9/11 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Katri on tosi kaunis nimi ja vie voiton mennentullen Katilta.

Katri on klassisen ajaton nimi.

Katista minulle taas tulee mieleen oma ikäluokka eli 70-80-luvulla syntyneet. Ja Kateja oli tosi paljon silloin, ainakin meidän koulussa.

Onnea nimen pohdintaan:)

Vierailija
10/11 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katineea, Katinelli, Katiriia, Katilotta, Katisofia, Katimiia, Katiolivia, Katilinda, Katimiisa, Katikaisa, Katianna, Katijoanna, Katiemilia....

Katri.... Katrimaija...

Vierailija
11/11 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva nimi ja nykyään ei tosiaan mitenkään yleinenkään. Ihana, eli ääni sille, vaikkei Katrissakaan mitään vikaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan