Huutonetti
Kuinka moni käyttää huutonettiä? Ostatteko esim. lastenvaatteita sieltä? Entä leluja? Itse olen viime aikoina paljon katsellut vaatteita lapsille sieltä mutta jotenkin tuntuu, että uskallanko huutaa niitä... Sieviä vaatteita sieltä kyllä löytyy, silti ajattelen, että kertooko se kuva kaiken...
Kommentit (5)
Itse olen myynyt ja huutanut paljonkin ja mukavia sekä rehellisiä kauppakumppaneita olen tavannut : )
Olen itse ostanut ja myynyt lähinnä kestovaippoja, ja aina ollut tyytyväinen ostoksiini. Äitini kanssa olemme huutaneet myös mummolaan pinnasängyn ja syöttötuolit, leluja ja vaikka mitä! Toki tavara on yleensä käytettyä, mutta pyytämällä saa lisätietoja ja usein kuviakin jos tuotteen kunto epäilyttää. Että rohkeasti vaan huutamaan! Vaikeinta on pitää järki kädessä jottei innostu huutamaan ihan älyttömiä hintoja... ;)
ja saanut joitakin Aivan Ihania. Monesti on käynyt niin että olen päättänyt mennä kauppaan ostamaan jotain uutta ja kivaa pienelle, mutta en ole löytänyt muuta kuin kamalia riepuja kallilla hinnalla (esim. Sellon valikoimista ja siellä sentään niitä lastenvaateliikkeitä on muutama), tullut ärtyneenä pois ja mennyt huuto.nettiin tutkimaan valikoimia ja löytänyt vaikka mitä.
Huuto.netissa on paljon isommat valikoimat, ihmisiltä löytyy kaapeista kaikenlaista.
Kuten jo sanottu, kannattaa pitää huutamisessa järki kädessä, kuvasta ei todellakaan välttämättä näe kaikkea ja ihmisillä on eri standardit esim. " hyväkuntoiselle" . Suurin puute on se, ettei pääse itse käpistelemään. Tämän takia en kovin suuria huutoja tee. Suuremmilta pettymyksiltä olen välttynyt ja mukavaa sekä rehellistä porukkaa myyjät ovat, ainakin ne joihin minä olen törmännyt.
Itse olen ostanut lähinnä vauvan vaatteita, vaatepakettina, sekä erillisinä kappaleina. Ja myynyt lastenvaatteita, tiskikoneen, pakastimen ym... Hyvin on kauppa käynyt puolin ja toisin. Ja käyttäjäpalaute kertoo jotain myyjästä (kuin myös ostajasta=)
Minä olen huutanut kestovaippoja, parit puolipotkarit, muutaman kirjan ja syöttötuolin. Vain kerran olen pettynyt, kun villavaippahousut olivat huonommassa kunnossa kuin oletin.
Ei ne myyjät ihmisiä kummempia ole ja useimmat lienevät rehellisiä. Kantsii katsoa palaute ja jos myyjä vaikuttaa epäilyttävältä, niin jättää huutamatta. Yleensä järjestys on se, että ostaja maksaa ensin ja kun raha näkyy tilillä niin tavara lähtee postiin. Isommat tavarat (kuten se syöttötuoli) on fiksuinta noutaa ja maksaa samalla, jos vain asuu tarpeeksi lähellä.