Olen syönyt neljässä päivässä 350 g juustoa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (20)
En. Itse oon syöny 2,4kg viidessä päivässä.
En kysy, mutta totean että sulla on vielä hyvä tilanne kun on varaa ostaa vielä juustoa.
Vierailija kirjoitti:
En kysy, mutta totean että sulla on vielä hyvä tilanne kun on varaa ostaa vielä juustoa.
Tämä. Itse aion pysytellä opiskelijana mahdollisimman pitkään että on vielä varaa herkkuihin.
Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ei-imeväisikäiset ihmiset voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.
Oliko rasvaista vai kevytjuustoa? Söitkö siis pelkkää juustoa noiden päivien ajan, etkä mitään muuta? Onko tuo joku dieetti? Miten voit? Oletko terve?
Onko sulla joku mt-diagnoosi vai vaan alhainen äo?
Onko se pahaa. Minulla 400 g menee kerralla jos on hyvvää
Vierailija kirjoitti:
3 euroa maksoi Citymarketissa tuo Polar-kimpale. Ei ollut mielestäni erityisen kallis. Tuon summan tienaamiseksi riittää yksi wc-käynti työpaikalla..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko toi susta paljon?
On se enemmän mitä normaalisti syön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ei-imeväisikäiset ihmiset voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.
Miten juustoa lutkutetaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko rasvaista vai kevytjuustoa? Söitkö siis pelkkää juustoa noiden päivien ajan, etkä mitään muuta? Onko tuo joku dieetti? Miten voit? Oletko terve?
Rasvapitoisuus 28 %, kevytjuustoihin en koske. Söin paljon muutakin. Ei ole dieetti. Voin hyvin ja olen terve.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku mt-diagnoosi vai vaan alhainen äo?
Ei ole virallisesti kumpaakaan.
Ap
Ei se paljon ole. Minä olen syönyt kokonaisen leivän päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se pahaa. Minulla 400 g menee kerralla jos on hyvvää
Oli hyvää. Pakkauskoko vaan oli tuo 350 g..
Ap
Ammattikysymys, onko vatsa toiminut?
Vierailija kirjoitti:
Ei se paljon ole. Minä olen syönyt kokonaisen leivän päivässä.
Leipää pystyykin syömään ihan rajattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikysymys, onko vatsa toiminut?
Kyllä. Käyn joka aamu kakalla.
Ap
Ei ole kysyttävää. Itse syön melkein joka päivä sekä illalla että aamulla leipää, joihin menee yhteensä 8 viipaletta eli noin 80g/päivä. Lisäksi ruuanlaittoon menevät juustot.
Onko toi susta paljon?