Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä turvaistuin?? Vertailuja luettuani olen ihan pyörällä päästäni...

07.11.2006 |

Moi! Mikäköhän olisi hyvä turvaistuin puolivuotiaalle kymmenkiloiselle pojalle? Kuulisin mielelläni kokemuksianne!

Eniten minua kiinnostavat Akta Graco Cosmic, HTS BeSafe Kid Royal ja Britax Two-Way Elite.

Kun kyseessä on näin nuori vauva, vaikkakin suurikokoinen, en haluaisi istuttaa häntä vielä kasvot menosuuntaan, tietääkö kukaan onko niin, että Graco Cosmicissa istutaan kasvot menosuuntaan jo 9-kiloisina? Entä Two-Way Elitessä? HTS:n istuimessa ollaan kaiketi koko ajan selkä menosuuntaan.

Lueskelin tuossa juuri TM:n ja Vauva-lehden turvaistuinvertailuja, mutten kyllä tullut niistä hullua hurskaammaksi, pikemminkin päin vastoin. Ota siitä sitten selvää kun toisen lehden testivoittaja oli toisen lehden huonoin!

Suurkiitos, jos joku jaksaa auttaa! Istuin pitäisi ostaa pikimmiten, kun mussu ei meinaa enää mahtua kaukaloonsa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Two way elitessä matkataan ensin selkä menosuuntaan ja muistaakseni 9-15kg:sta eteenpäin voi myös jo kääntää kasvot menosuuntaan.

Vierailija
22/22 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen todella tyytyväinen valintaan, musta hintalaatusuhde on kohdallaan. Kallishan istuin on, mutta pitkäikäinen.

Ja kun siirsimme meidän 5kk pojan siihen, niin muita istuimia en edes ajatellut. Suojat on hyvät ja niskatuki varsinkin ja kallistuksen säätö lapsen siinä istuessa on ehdottomasti +.

Kiinnitys kyllä, no ei musta kuitenkaan mikään yli vaikea homma ja meillä nyt ei joka päivä kiinnitellä ja viehän istuin tilaa, mutta meidän autoon ainakin hyvion mahtuu.

Esikoisella oli Aktan istuin kans, mutta se oli miehen serkulta saatu, muuten hyvä, mutta ei voinut kääntää että olisi voinut vielä käyttää istuimen omia vöitä. JA siksi ostimme esikoiselle Britaxin Evolvan, joka on vain kasvot menosuuntaan aina 36kg asti.

Tuota Eliteä aina tarjotaan, mutta itse en ainakaan ikinä ostaisi ko istuinta. On niin laakean oloinen ja aivan liian avara pienelle 5kk ylöspäin.

Mutta mä suosittelen tuota Cosmicia, hintava mutta erinomainen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla