Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin rehellisesti salaa hieman iloinen kun kuulin, että lapseni kiusasi venakkoa

Vierailija
20.11.2022 |

Lapseni luokalle tullut venäjänkielisiä kakaroita tänä vuonna ja wilmassa otettiin yhteyttä, että lapsi kiusannut useaan otteeseen näitä kersoja. En lapselle näyttänyt, että ylpeä olen, mutta vähän olin.😄

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helvetin tyhmä ja aloituksesi on helvetin typerä provo.

Vierailija
2/6 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjänkieliset voivat olla ukrainalaisiakin idoootti. Ja vaikkei olisi, minkä lapset maailmanmenolle mahtaa? Idiootti olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin moisesta lapselleni 50€ palkkiota xd hieno teko

Vierailija
4/6 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lololol

Vierailija
5/6 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalaisena olen myös kohdannut rasimismia ja oma mies on tummaihoinen, joten perheenä ärsytämme kaikenlaisia rasisteja.

Ihmetyttää aina kun lapsia kiusataan koulussa tai miehelle huudellaan nekkeä ilman syytä, kun sitä vähiten odottaa, että tajuavatko kiusaajat että sillä on iso vaikutus mielenterveyteen ja itsetuntoon?

Tästä aloituksesta tuli olo, että tämä olisi jotenkin hauskaa ja tirskumista aiheuttavaa...

Toki ap voi pohtia, että mitä väliä, olette vääränlaisena ansainnut loan, mutta esimerkiksi mun perhe, me ei tehdä pahaa ja annettaisiin mitä vain, jos tämä helvetti eli jatkuva kiusa ja huutelu loppuisi. En edes valkoisena ennen tiennyt, millaista piinaa rasismi pahimmillaan on.

Vierailija
6/6 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin moisesta lapselleni 50€ palkkiota xd hieno teko

Antaisin lapselleni tuosta ulkonaliikkumiskiellon, viikkorahat pois kuukaudeksi ja helvetinmoisen luennon ihmisoikeuksista ja rasistien matalasta älyllisestä tasosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän