Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kerro itsestäsi jokin karu, raadollinen tai kieroutunut asia, jota et kehtaisi kertoa kenellekään IRL?

Vierailija
07.11.2006 |

Minä aloitan nololla ja raadollisella jutulla. Olin muutama viikko sitten erään sukulaiseni hautajaisissa ja minusta pappi oli tosi kuuma pakkaus.

Eikö olekin karseaa? Tosi sopiva asiayhteys ajatella tuollaista jne. Olenpa karu. :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös kohdunulkoinen raskaus. Kumpaakaan en ole pahemmin surrut. En jotenkin osaa.

Olen pettänyt, sitäkään en katunut.

Olen outo, joo... Toisaalta minulla on ihana mies ja lapsi, joita rakastan yli kaiken. Silti osaan olla kumman tunteeton välillä.

Vierailija
2/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä tästä velasta, ei perunkirjoistakaan löytynyt velkakirjaa tai mitään siihen viittaavaa. Olen saanut ilmaista rahaa..

Ikävää, että ihminen kuoli, mutta hyvä, ettei velkaa tarvinnut maksaa.

Häpeän tätä ajatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessani laitan jonkun elokuvan taustalle ja kerään ympärille talouspaperit ja desifiointiaineet ja hitaasti availen vanhat arvet taikka viillän uusia. Saan nautintoa verivanoja katsellessani. Se helpottaa oloani. Suojelen sohvaa ja lattiaa ja annan veren valua käsilleni. Kun verentulo alkaa tyrehtyä, leikkaan samaa kohtaa syvemmältä, kunnes saan tarpeekseni. Sitten desinfioin ja siivoan itseni ja laitan kamat pois.

Vierailija
4/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia?

Vierailija
5/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena festareilla pakotin poikaystäväni varastamaan yhdeltä nuorelta tytöltä sen rahoja, kun tyttö oli sammunut (joi tosin sen viinojakin).

Vierailija
6/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinhan, että teen noin vain yksin ollessani.

Vierailija
7/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
8/8 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tietävät lääkäri ja terapeuttini, kun mieheni on heille kertonut... :-/

5