Onko sun ulkomuotoa arvostellut mies, jonka oma vaimo on
hompsuisen näköinen? Mulla kävi näin. Myönnettäköön että en kulje muodinmukaisissa vaatteissa ja hiuksetkin ihan luomuväriä, niin mies haukkui lyttyyn rumaksi ja miesmäiseksi. Sattumalta näin miehen vaimonsa kanssa kaupassa ja vaimolla oli niin monta kertaa rääkätty värjätty tukka, että latvat oli noi 20 centin matkalta latvoista yhtä haarautunutta hamppua, farkut vuosimallia -99 ja kasvoistakaan mikään kaunis. Odotin mallia kaikkien haukkumasanojen jälkeen, mutta eipä näkyillyt sellaista. Ellei ollut äitinsä kanssa liikkeellä.
Mietinkin miten oli pokkaa haukkua jotain toista naista kun oma olkut sen kummempi.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Vaimonda ulkonäkö on ihan toissijaista. Älä nyt itse alennu tuolle tasolle ja lähde arvostelemaan toista. Mies oli urpo ja täysmoukka, kenenkään ulkonäköä ei arvostella.
Ei niin, mutta pointti olikin miten muka on varaa haukkua kun kotona oo sen kummempi.
Vaimonda ulkonäkö on ihan toissijaista. Älä nyt itse alennu tuolle tasolle ja lähde arvostelemaan toista. Mies oli urpo ja täysmoukka, kenenkään ulkonäköä ei arvostella.