Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään ei tutustu ihmisiin

Vierailija
18.11.2022 |

Olen aika yksin ei ole kuin baarituttu. Kunnon kavereita 0. Olen aika ujo. Alle 40 v mies ja ei vaa saa uusia kavereita. Harrastusta ei ole ja baarissa ei tutustu ihmisiin. Sinkku oon myös.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös parisuhteen mut tälläinen ei näytä naisille kelpaavan.

Vierailija
2/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitt johonkin sinkkujen/päiväkännääjien/mihin tahansa paikalliseen ryhmään facebookissa ja juttele ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän muita.

Vierailija
4/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen myös ja täällä joskus sinun kaltaistasi yrittänyt lähestyä.... olet käskenyt painua suohon. Ettet anonyymilla palstalla löhesty....okei munapää

Ole yksinäs ja lopeta näiden aloitustesi tekeminen

Vierailija
5/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamaan nyt äkkiä johonkin missä tekeminen on yhteisöllistä ja vaatii jotain kontaktia. Mene vaikka paritanssikursseille, tanssikouluissa on pula miehistä.

Vierailija
6/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee mieleen ajan myötä joku kiinnostus/aihe/harraste tai messut, jossa voi tutustua tai jutella ainakin. Joissakin muissa länsimaissa ihmiset saattavat jutella helpommin. Somessa voi olla myös pieni mahdollisuus, työkaluna, esimerkiksi kuvat ja muuta kivaa.

Vierailija
7/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. terve uteliaisuus kasvokkain on kadonnut. Miten sen saisi takaisin?

Vierailija
8/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaakaan. Miksi hankkisin itselleni lisää työmaata, kun saan itsekseni päättää vapaasti asioista ja nukkua yöni rauhassa?

Vierailija
9/9 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun hieman panostaa itseesi? Kuulostat nyt yhtä mielenkiintoiselta kuin märkä villasukka. Ehkä toinen märkä villasukka voisi kiinnostaa, mutta tuskinpa kuitenkaan.

Käy hyvässä parturissa, ehkä hammaslääkärissäkin, jos on tarvis. Mene hyvään vaatekauppaan ja valitse sieltä vaikka ammattilaisen kanssa muutamia siistejä vaatteita, suorista selkäsi, katso muita silmiin ja hymyile. Salilla käyminenkään vaikka 2-3 kertaa viikossa ei ole pahitteeksi. Keksi myös joku toinen fiksu harrastus, josta pidät ja jonakin kautta löytäsit muita ihmisiä. Lue lehtiä ja kirjoja, kuuntele uutisia ja katso sinua kiinnostavia dokumentteja ja vaikka leffoja, siis ihan seklaista mistä voisit jutella. Tee itsesi mielenkiintoiseksi.

Ja lopeta itsesi sääliminen, se on ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi