Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako hiuksista mitenkään paksumpia?

Vierailija
17.11.2022 |

Uuden hiuksenhan kestää kasvaa vuosia, eli saako yksittäisiä hiuksia paksummiksi? Kyseessä on siis hiuslaatu, niitä kasvaa tiheässä eikä mulla päänahka paista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Leikkaa kananp*.

Vierailija
2/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistä hiusta ei saa paksummaksi. Mutta erilaisilla hoitomenetelmillä saat kyllä volyymia hiuksiisi, eli ne saa näyttämään paksummilta.

Itselläni on ohut hiustenlaatu mutta paljon tukkaa, joten kasvatin kärsivällisesti hiukset samaan mittaan, etuhiukset mukaan lukien. Vaihdoin laadukkaampaan shamppooseen. Hiuspuuteria ja lakkaa, yöksi letille, niin kyllä tulee kehuja miten paksut hiukset on nykyään.

Hiusten kasvuun taas on nopeuttavia tekijöitä, ja ilmainen keino on hieroa päänahkaa 10-15 min vaikka sängyllä niin että pää on alaspäin, jotta verenkierto vilkastuu, ei sovi kaikille tämä metodi mutta jos pystyy tekeen niin oon huomannut tuloksia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäistä hiusta ei saa paksummaksi. Mutta erilaisilla hoitomenetelmillä saat kyllä volyymia hiuksiisi, eli ne saa näyttämään paksummilta.

Itselläni on ohut hiustenlaatu mutta paljon tukkaa, joten kasvatin kärsivällisesti hiukset samaan mittaan, etuhiukset mukaan lukien. Vaihdoin laadukkaampaan shamppooseen. Hiuspuuteria ja lakkaa, yöksi letille, niin kyllä tulee kehuja miten paksut hiukset on nykyään.

Hiusten kasvuun taas on nopeuttavia tekijöitä, ja ilmainen keino on hieroa päänahkaa 10-15 min vaikka sängyllä niin että pää on alaspäin, jotta verenkierto vilkastuu, ei sovi kaikille tämä metodi mutta jos pystyy tekeen niin oon huomannut tuloksia. :)

Onko hiuspuuteria vaikea käyttää?

Vierailija
4/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen hiiren häntä.

Vierailija
5/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanentti on yksi tapa saada tuuheamman näköiset hiukset. Suosittelen. Niiden ei tarvitse olla mitkään käkkärät, vaan sellaiset kauniit laineet.

Vierailija
6/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittele jesaria hiusten ympärille. Kyllä tulee paksut!

Vierailija
7/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :(

Vierailija
8/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se pidä pestä joka päivä? Olen harventanut pesuväliä.

9/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjääminen ja erityisesti vaalentaminen turvottaa hiusta. Tätä kannattaa kokeillla. Itselläkin on paljon hiuksia, mutta ne on ohuita. Värjäämällä saan todella paljon jämäkkyyttä ja volyymia tukkaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Värjääminen ja erityisesti vaalentaminen turvottaa hiusta. Tätä kannattaa kokeillla. Itselläkin on paljon hiuksia, mutta ne on ohuita. Värjäämällä saan todella paljon jämäkkyyttä ja volyymia tukkaan.

Millä aineilla?

11/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kestovärillä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut, että hennan säännöllinen käyttö paksuntaa hiuksia. Siinä on tosin värivalikoimaa niukemmin kuin kestoväreillä.

Vierailija
13/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ole muuta keinoa kuin hiuslisäkkeet. Geeneistähän tuo lähtee. Ja vielä harmillisempaa on sitten, kun estrogeenin eritys vähenee ja viimein loppuu kokonaan.

Vierailija
14/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisilla aineilla peset hiuksia?

Vierailija
15/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ihan kestovärillä.

Merkki?

16/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuullut, että hennan säännöllinen käyttö paksuntaa hiuksia. Siinä on tosin värivalikoimaa niukemmin kuin kestoväreillä.

Tämä on totta. Henna kuorruttaa hiuksen sellaisella kerroksella eli hiukset tuntuvat tosi paksuilta. Hennasin aikanaan itsekin.

🇺🇦🇮🇱

17/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Ihan kestovärillä.

Merkki?

Ei niillä ole eroa käytännössä, saman vahvuinen hapete niissä on kaikissa. Recital on mielestäni sävyiltään kiva, löytyy hyvin viileitäkin sävyjä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aukaisee hiussuomut.

19/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ei aukaise hiussuomuja, vaalennusaine aukaisee. Henna kuorruttaa hiukset.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisiä hiuksia ei saa paksummiksi. Silkkinen hento hiuslaatu on toisaalta kaunis kun hiusta on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän