Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä jotka eivät osaa olla aloillaan?

Vierailija
17.11.2022 |

Ei sitten millään. Jatkuvasti tulossa tai menossa, projektia siellä ja tapahtumia tuolla! Johan siinä menee omakin pää pyörälle kun sivusta katselee heidän elämää.

Tunnen erään perheen (olen kummi) joille rauhoittuminen on aivan vieras käsite. Tylsistyvät todella nopeasti vaikka lapsilla harrastuksiakin oli jo taaperoiässä jos jonkinmoisia.

Esim. syyslomalla he olivat juuri tulleet vajaan viikon lomalta ja johan he seuraavana päivänä soittelivat minulle että mitäs tehtäis kun on niin tylsää. Minä kun tuumailin että jospa tuo loma olisi rauhoittanut touhua hetkeksi (jokapäivälle jotain ohjelmaa) mutta höpsis eihän se niin mennytkään.

Koko marraskuu sinkoiltu sinne sun tänne ja minäkin olen niistä taas osumaa saanut. En aina itse jaksaisi kun on omakin perhe hoidettavana.

Heidän joulu on nyt suunnilleen taputeltuna kun uuttavuotta siellä jo tohkeissaan suunnitellaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.. vähän koomisia.

Ovat kokoajan menossa tai tulossa. Puhuvat kovalla äänellä ja vastaavat kännykkään esim kaupassa ja koko kauppa kuulee kyllä että puhutaan puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän