Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen jälkeen löysät paikat, seksi huonompaa...

Vierailija
07.11.2006 |

Synnytyksessä paikat selvästi löystyi niin, että sen tuntee mies, sekä minä itse. Nyt synnytyksestä on 10kk. Seksi on välillä melkein " tunnotonta" , mies saa ihan täysillä tulla, jotta saa riittävän hankauksen aikaiseksi, ja itse taas saan pinnistellä ja jännittää täysillä alapään lihaksia, että edes jossain tuntuisi. Tästä on sitten seurannut se, että seksiä harrastetaan ihan liian harvoin. Haluja sitten vähentää se, että kun tietää, että toinen ei tunne hyvin. Kaipaus entisiin tuntemuksiin ennen raskautta on valtava, koska muistan vielä, miltä se parhaimmillaan tuntui. Nyt on aivan mahdotonta saada seksiä tuntumaan samalta.

Onkohan muita samanlaisen ongelman kanssa painijoita? Alkaa nimittäin vaikuttaa muutenkin parisuhteeseen, kun seksi ei luista... ja v---tuttaa... Olen yrittänyt jumpata lantionpohjan lihaksia, mutta ei tunnu olevan mitään vaikutusta. Koko alapää on ihan pilalle löystynyt...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ongelmasta neuvolassa tai tk-lääkärillä ja pyydä lähete fysioterapiaan. Niillä on siellä välineet, joilla mitata ja treenauttaa lantionpohjalihaksia, ja ihan ilman mitään tutkimuksiakin osaavat neuvoa tehokkaimmat tavat treenata. Itse saatat treenata tavallaan väärin, liian tehottomasti tai harvoin. Trrenauskuulistakin voisi olla apua, saa seksikaupoista tai Instrumentariumista. Ei se alapää ole ikuisesti pilalla, sille voi tehdä vielä paljon!

Vierailija
2/16 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui, että oma alapääni väljähti aivan tolkuttomaksi lössöksi raskauden jälkeen - vaikka sektiolla lapsen sainkin. Uusi rakkaus kuitenkin tiukensi paikat nopeasti. Kaikkihan tietävät, että suhteen alkuvaiheessa jo toisen kosketuskin tekee ihmeitä... ja parin kuukauden " jumpat" kyllä palauttivat tilanteen entiselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä bullshittiä täällä taas jauhetaan. Kyllä se on synnytyksen aiheuttama venytys, joka muuttaa rakenteita eniten. Mm. emättimen lihasrakenne muuttuu sileäksi alatiesynnytyksen jälkeen ja jää yleensä pysyvästi väljemmäksi muutenkin.

Vierailija:

alapääni väljähti aivan tolkuttomaksi lössöksi raskauden jälkeen - vaikka sektiolla lapsen sainkin. Uusi rakkaus kuitenkin tiukensi paikat nopeasti.

Vierailija
4/16 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten niitä paikkoja löysentää itse raskaus - kroppa valmistautuu siten raskausaikana synnytykseen eli siihen että se vauva saadaan sieltä mahtumaan ulos. Alatiesynnytyksessä paikat totta kai venyvät, ei sieltä muuten mitään ulos tulisi. Pointti onkin se, että paikat myös palautuvat.

Tiedoksi neloselle ja muille tietämättömille: naisen alapää ei ole mikään tiukka tai löysä reikä tai putki. Se muodostuu LIHAKSISTA ja niinpä jokainen terve nainen saa lihaksia jumppaamalla pimpastaan niin tiukan kuin itse haluaa.

Vierailija
5/16 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osaa verrata alatiesynnytyksen seurauksia sektion seurauksiin - mutta sektion jälkeen en pitkiin aikoihin tuntenut alapäälläni juuri mitään. Oli kuin aivoista ei olisi käskyt kulkeneet lainkaan alapäähän asti.

Ennen sektiota orgasmi tuntui voimakkaina supistuksina, mutta leikkauksen jälkeen en tuntenut ko supistelua lainkaan. Oli kuin paikat olisivat jääneet " auki" . Myös itse orgasmin saaminen oli todella vaikeaa. Alapään koskettelukaan ei ollut samanlaista kuin ennen - koska koko alapää oli kuin tunnoton. Vaikka olisin halunnut seksiä pään sisällä kuinka paljon, ei itse seksi tuntunut PITKIIN aikoihin juuri miltään.

Uskon kuitenkin, että sinnikäs masturbointi, niin typerältä kuin se mahdollisesti kuulostaakin, auttoi alapäätä palautumaan ennalleen. Tai ainakin riittävän " hyväksi" .

Minä en todellakaan tiedä, miltä alapää tuntuu alatiesynnytyksen jälkeen, mutta osaan varsin hyvin sanoa eron ajoista " ennen sektiota" sekä " sektion jälkeen" - ja se ero oli TODELLA suuri. Yritin pitkään etsiä täältä kohtalotovereita, mutta eipä kovin moni ilmoittautunut. Se ei kuitenkaan mitätöi sitä, etteikö minun kokemukseni olisi itselleni varsin tosi.

Ja se nyt varmaan pitää vielä sanoa, että ongelmani eivät johtuneet " muuttuneesta roolista" , " masennuksesta" tai " väsymyksestä" .

Vierailija
6/16 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmihan laittaa lihakset supistelemaan ja töihin, joten jos et yhdynnässä saa orgasmia marsturboi. Itse lisäksi suihkussa käydessäni teen lantiopohjalihastreenin laittamalla sormen emättimeen ja puristelemalla eri temmoilla, näin tietää ainakin treenaavansa oikeita lihaksia. Jos yhdelle sormelle et saa tuntumaa laita aluksi kaksi, nopesti huomaat lihastesi parantuneen ja voit jatkaa treenaamista yhdellä sormella.

Vierailija
7/16 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin hankaloitti seksiä kun vaimo väljähti reilusti. Mulle se ei ole ongelma, koska laukean herkästi.

Vaimo on tästä syystä haluton seksiin ja kerran hän sanoi sen jokaisen miehen pelkäämän totuuden, ei tunnu missään.

Tosimiehenä haluan muistuttaa, että naisella on kolme tyydyttävää reikää:)

Vierailija
8/16 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin kykenin saamaan orgasmin muuten kuin omin sormin vasta toisen lapsen synnyttyä. En todellakaan osaa sanoa mitä tapahtui, mutta tuntuu kuin iho olisi herkempi. Siis ei emätin tiukempi, vaan klitan seutu ja g-pisteen kohta herkempi. Ja ei todellakaan johdu mistään " henkisestä vapautumisesta" tai " uskalluksesta olla oma itseni" , vaan ihan fyysinen muutos!

...jos vielä saisin lapsen tai pari, ehkä sitten saisin sen orgasmin yhdynnässäkin;)

Vierailija
9/16 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toka onneksi tiukensi sopivaksi. Toka vauva oli 4kg ja eka 3.2kg, että vauvan koolla ei ainakaan ollut tähän vaikutusta. Normaalit alatiesynnytykset. Oiskohan hormoneilla ja jälkisuppareilla jotain tekemistä tämän asian kanssa. Tokalla oli rajummat jälkimainingit.

Vierailija
10/16 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkisupistukset pahenevat lapsiluvun myötä, neljännen vauvan synnyttyä jälkisupistukset olivat jo pahempia kuin itse synnytykseen liittyvät ja jouduin jopa särkylääkkeitä niihin pyytämään, tuskan hiki valui oikein kunnolla.

Vierailija
11/16 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia vaimollani oli jo melkoisen tilava. Synnysten jälkeen paikat ovat selvästi väljentyneet ja tiukka kimmoisuus häpyhuulista ihan kuin poistunut, ovat melkien tyhjät. Olen itse tuttunut siihen. Meillä jumppa ei ole parantanut asiaa, aika ja tottuminen. Alussa, noin ehkö vuosi synytyksen jälkeen sai itse aika kova naida että nainen laukesi. Itse kyllä nainen tietää tilanteen ja muutti tekniikka. Aikaisemmin oli enemmän sisään ulos aktia mutta nytten on enemmän pohjassa pitämistä ja nainen ohjaa aktiiviseti aina jompaankumpaan reunaan että hankaus on kovempaa tai sitten lähetyssaarnaaja asennossa nostaa hieman minua ylös että sisääntulokulma muuttuu niin että se hankaa suoraan klitorista. Monta kertaa alussa joudun itse tunnustelemaan että onko se sisällä vai ei mutta ajan kanssa on herkkyys lisääntynyt.

Vierailija
12/16 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vaimon kanssa 2 lasta. synnytysten jälkeen on tietysti paikat olleet vähän niinkuin takinaan lykkisi. nyt kuitenkin nuorempi on jo 4v ja nykyään pimppa on ainakin lähes sama taivaallisen tiukka lypsykone kuin ennen synnytyksiäkin. pelkäsin tosissani että miten pilalle ne menee, varsinkin kun tiesin että vaimoa ei mitkään alapään lihasten tai muidenkaan lihasten jumppaamiset kiinnosta, eikä se sitä varmaan ole tehnytkään. että onnellinen loppu tällä tarinalla, toivotaan että muillakin paikat palautuu ennalleen.

Vierailija
13/16 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmatta odottaen kuulat on ihan vakiovarusteena varmaan lähes päivittäin. Paikat pysyy piukkana sen kummempia tekemättä.

Vierailija
14/16 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti synnytyksen jälkeen on tietenkin vähän löysempää, mutta kyse on kuitenkin tahdonalaisista lihaksista, joten ei muuta kuin fysioterapeutilta tai netistä jumppaohjeita hakemaan. Myös sellainen harrastus auttaa, jossa joutuu pitämään " pakin kasassa" . Esimerkiksi itämainen tanssi, lattarit. Lantionpohjalihasten paikallistaminen ja hallita on tällöin helpompaa, kun ne tunnistaa paremmin.

Vierailija
15/16 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tapauksessa synnyttämisestä ei jäänyt juurikaan ulkoisia jälkiä, lantionpohjalihakset tiukentuivat treenaamisella. Omalla viitseliäisyydellä omaa kehoaan pystyy muokkaamaan paljon. Edellä mainituilla seikoilla tosin ei ole itselleni miehenä juurikaan iloa, kun vaimoni seksihalut katosivat synnytyksen jälkeen lähes täysin. Seksiä harrastetaan vain lisääntymistarkoituksissa jota vaimoni tragikoomisesti, ja ilmeisen tosissaan, ehdotti pitkän selibaatin jälkeen. Sinänsä elämän kehoon jättämät merkit ovat pelkästään mielenkiintoisia ja persoonallisia, kyse on usein siitä miten viehättävästi kukin näitä jälkiä kantaa. (M32)

Vierailija
16/16 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan sun takia!!

Vaikka kuinka nolottais niin sano se neuvolassa, soita vaikka tänään ja sano et sua mietityttää. Seksielämä kuuluu parisuhteeseen ja neuvola auttaa myös seksiasioissa. Puhumalla vaan saat apua!

Jumppaatko oikein lihaksia? Miten on pidättelyn kanssa? Kun pierettää, kakattaa tai olet pissalla. Keskeytä pisu ja mieti mitä lihaksia jännität.

Reenaile vaikka 10 puristuksen sarjoissa jokusen kerran päivässä.

Varovasti voit testata vatsalihaksien tekemistä. Jalkojen nostelu selällään auttaa alapäähän.

Tanssijoilla on tiukat lihakset. Kyllähän tuo pepun pyöritys auttaa lantionpohjanlihaksiinkin.

Mulla on kans semmonen vinkki et nipistä vatsa masuun! Siis kunnon ryhti.

Asentoja vois testailla makkarissa? Takaa, lusikkaa, sinä päällä ja sama erisuuntaan? Mielikuvitus lentoon.

Kannattaa myös tunkea sormi " sinne" ja rutistaa miten paljon tunnet painetta. Sillai on hyvä seurata kehitystä. Jos te vaan ajattelette et alapää on tuulitunneli niin sitä asennetta on paha ohittaa -vaikka oliskin tapahtunutkin muutosta. Mää aloin saamaan mieheltä positiivista palautetta vasta kun tuntu KUNNOLLA.

Ilmanmuuta yhteys jollekin joka osaa auttaa lihaksien parantamisessa. Ja keskitytte lihaksien kunnon kohennusta odotellessa siihen että tunnet itsesi naiseksi etkä tunneliksi. Sekin että nautit seksistä etkä ajattele tiukkuutta varmaan asenteena muuttaa seksielämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi