Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä uni tarkoittaa?

Vierailija
13.11.2022 |

Tapasin unessani komean miehen, johon ihastuin ja huomasin hänenkin pitävän minusta. Hän hyväksyi minut vikoineen päivineen jopa kun siskoni riensi puolustamaan minua jossakin asiassa, vaikka en tätä pyytänyt ja pidin tätä nolona mutta hän ei välittänyt. Myöhemmin samassa unessa juttelin miehen kanssa videopuhelua vanhempieni luona, kun yhtäkkiä veljeni tuli kysymään jotain minkä takia suljin puhelimen kannen, ettei näkisi kenen kanssa juttelen. Vastattuani veljeni kysymykseen palasin videopuheluun ja mies kysyi mihin katosin. Kerroin, että täytyi keskeyttää hetkeksi, koska veljeni tuli huoneeseen. Mies ymmärsi ja jatkoimme juttelua. Jossain vaiheessa sanoin, että käytävä nukkumaan, sillä Suomessa kello alkaa olla jo kaksitoista illalla. Mies soitti maasta (kenties ulkomaalainen), jossa kello kaksi tuntia vähemmän eikä tätä huomannut. Mies poistui kuvasta jättäen yhteyden auki, mutta häiritsi, kun ei sanottu hyvää yötä toisillemme, joten palasin myöhemmin tarkistamaan onko hän vielä paikalla. Yhteys oli edelleen päällä, mutta näytti pelkkää tyhjää huonetta ja kerroin yksinpuheluna ettemme sanoneet hyvää yötä ja että olen ihastunut häneen enkä tavannut koskaan ketään hänen kaltaistaan. Seuraavaksi näin kuvaa miehestä lepämässä sängyllään ja tuijottamassa kameraan oudon näköinen ilme kasvoillaan, sellainen, että olisi rasittava.

Uni päättyi tähän. Mitä siis tarkoittaa? Minulla ei ole miestä eikä ole koskaan ollutkaan, mutta itse tulkitsen niin, että jos olisi, ripustautuisin liikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä. Tiivistä vähän. Tuskin on uni edes.

Vierailija
2/6 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin viime yönä tämän unen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi jätin kertomatta, että tapasin miehen uimassa ollessani ja nolo tapaus tapahtui työpaikallani, jonne mieskin tuli, mutta ei muutkaan välittäneet tapauksesta.

Vierailija
4/6 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nolo tapaus oli muuten se, kun työpaikalla ihmeteltiin kuka tuhlannut wc-paperia laittamalla sitä wc-pytyn eteen ja olin huolissani, jos selviäisi sen olevan minä. Sitten yhtäkkiä myöhemmin kokouksessa ollessani muiden kanssa siskoni ilmestyi sinne sanoen, etten tarkoittanut mitään pahaa laitettuani wc-paperia lattialle, mutta kukaan ei ollut moksiskaan tiedosta, kaikista vähiten mies.

Tämän jätin kertomatta, koska ajattelin, ettei olennainen.

Vierailija
5/6 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä unessa oli joku kanavointi. Mutta mistä. Laite voi olla joku telepaattinen yhteys, ääni ja kuva, merkitykseltään. Voiko tv-sarja triggeröidä unen tapahtumia tai työpaikka tms. Jos osaat itse paremmin tulkita.

Vierailija
6/6 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä unessa oli joku kanavointi. Mutta mistä. Laite voi olla joku telepaattinen yhteys, ääni ja kuva, merkitykseltään. Voiko tv-sarja triggeröidä unen tapahtumia tai työpaikka tms. Jos osaat itse paremmin tulkita.

Jos sitten vaikuttaa se, kun odotan tietoa yhdestä työpaikasta ja vietän liikaa aikaa puhelimen ääressä? Ehkä miehen katse oli viittaus siihen, että tee jotain muutakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä