G:millä raskausviikolla vauvamaha näkyi ulkopuolisille?
Kommentit (12)
Nyttemmin normaalivartaloinen ja kaksi seuravaa raskautta näkyivät jo rv 10.
joka raskaudessa. Normaali vartaloinen olen. Riippuu paljon vaatteista ja katsojasta!
Esikoista odottaessa julkistimme raskauden rv 12. Kuukauden päästä sukulaiset kyselivät varovasti että onko meille varmasti edelleenkin vauva tulossa kun ei mitään näy.
Toisesta lapsesta emme kertoneet kellekään ennen kuin rv 18 kun kukaan ei mitään ollut arvannut. Rv 22 kysyi naapuri joka on hyvin tuttu, että onko meille mahdollisesti tulossa perheenlisää. :)
Tosin rinnat näkyivät jo aiemmin ;)
Ensimmäiset vieraat huomasivat muodon muutoksen rv20.
Noin suunnilleen. Olen normaalivartaloinen.
Ekassa raskaudessa rv 23 alettiin huomata.
Ja mitat on (163/49 ja raskauden lopussa 59kg)
Nyt rv 23 ja tosi hyvin näkyy jo. Tippatakin läpikin on jo pari tuttua sanonut, että jaahas, masu on sitten kasvanut. Hoikka olen, joten ehkä senkin vuoksi maha näkyy, on kuin ilmapallo kropassa.
ja kyllä nyt (rv11) huomaa jos osaa katsoa. ilman vaatteita näytän olevan paljon pitemmällä.
tosin ekasta raskaudesta (en muista koska silloin näkyi, ei ihan tässä vaiheessa varmaankaan) on sen verran vähän aikaa että maha ja muut on aika löysät vielä. en oo kauheesti viitsinyt jumpata.
OLen tanakka ja maha kasvoi todella vähän. Neuvolassakin sf-mittaa mitatessa sanottiin että tosi pieni vauva tulossa, mutta ultrassa näkyi normaalikokoinen vauva. Oli vaan tehnyt pesän sinne sisälle.=)
Kakkosesta näkyi jo rv 20. Sf-mittakin oli toisessa koko ajan huomattavasti isompi vaikka vauvat suunnilleen saman kokoisia.
Tokassa rv 13-14
Olen hoikka/normaali, pituus 169