Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurin osa miehistä haluaa satuttaa tai on kovakouraisia seksin aikana?

Vierailija
12.11.2022 |

Vai onko minulle vaan sattunut näitä kumppaneita, esimerkiksi jos sanon ettei purista noin kovaa tisseistä kun sattuu niin "ei se sitten ole enää puristamista" jne. Tai se että sisään vain vaikkei tunnu edes kostealta vielä, klitorista imetään niin kovaaa että tuntuu irtoavan.. Toki näillekin jutuille on paikkansa muttei läheskään joka kerta tai esileikkinä.. huoh. Mites muilla naisilla onko samoja kokemuksia?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele suurin osa.

Vierailija
2/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele suurin osa.

no itsellä esimerkiksi seitsemän kymmenestä osoittanut näitä piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellät miehet on todella harvassa. Ehkä iän myötä oppivat, en tiedä? Itse olen himpun alle 40 v. ja nyt saman ikäinen mies on ensimmäinen joka todella tuntuu ymmärtävän kuinka koskea naista. Luontainen taipumus yhdistettynä elämänkokemukseen. Varsinkin nuorempana tuli vastaan näitä jotka käsitteli kuin lihapalaa.

Vierailija
4/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, onneksi ei ole osunut kohdalle.

Mieheni on intohimoinen mutta ei koskaan tekisi tuollaista vaan aina haluaa minulle pelkästään hyvää.

Vierailija
5/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnat valittaa...

Vierailija
6/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on samoja kokemuksia. Viimeisin ja "pahin" suunnilleen kaks vuotta sitten, enpähän ole enää miehiin koskenut. Ei ole tehnyt mieli olla kenenkään kanssa, oli sen verran kamala kokemus. Ikävä juttu sinänsä, kun ennen näitä kamalia kokemuksia olin tyyliin "aina k*lli mielessä" ja hyvin eroottinen nainen. 

Vierailija
7/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ovat heikkoina noihin

rutalemiehiin . Kannattai ottaa se vähän

kiltimpi ja fiksumpi ja pitää hänestä kiinni

Vierailija
8/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kphta tulee mies jokakumoaa kaiken valheena..

Vierailija
9/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain nautinnon hakua.. "no gain non pain", tiäksä? Esim.pariskunta jossa mies sekä nainen (tai nainen ja nainen ja bi-mies) on löytänyt alistuvan ja alistavan puolensa, jakaa kokemuksia ja kaipaa uusia nautinnon kokemuksia. Mikä siinä on erikoista?

Ei mikään. Iloisesti vaan mukaan ja nauttimaan!

Vierailija
10/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein noita elämäm kalluja löydätte?

Vierailija
11/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nyt on joku pielessä seksikumppaneiden valinnassa. Kun siis tuo ei vastaa omien tuttujen kokemuksia ollenkaan.

Kannattaa tuntea seksikumppani vähän pidempään niin että nuo kaikkein uunoimmat tapaukset ehtii raakata pois jo ennen uutta ikävää kokemusta. Osaako olla hellä ja ottaa huomioon muissa asioissa? Jos ei niin sama toistuu myös sängyssä.

Vierailija
12/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies tahdo kipua mulle, ainoastaan upeita orgasmeita ja pitkiä hienoja matkoja niihin. Nam. Ja samoin.

Vierailija
13/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nyt on joku pielessä seksikumppaneiden valinnassa. Kun siis tuo ei vastaa omien tuttujen kokemuksia ollenkaan.

Kannattaa tuntea seksikumppani vähän pidempään niin että nuo kaikkein uunoimmat tapaukset ehtii raakata pois jo ennen uutta ikävää kokemusta. Osaako olla hellä ja ottaa huomioon muissa asioissa? Jos ei niin sama toistuu myös sängyssä.

Toiset vaan vetää kusipäitä puoleensa. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.

Vierailija
14/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa lukiessa niitä kuspäisiä miehiä on julmetusti.

Vierailija
15/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaa lukiessa niitä kuspäisiä miehiä on julmetusti.

Ja naisia, jotka nussii niiden kanssa.

Vierailija
16/38 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Onneksi mun mies on ihan mielettömän hyvä hyväilemään rintoja. Huomaa oikein, että nauttii niistä.

Vierailija
17/38 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele suurin osa.

Jos joukossa on X alkiota, joukosta suurin osa on silloin jos osajoukossa olevien alkioiden määrä on suurempi kuin X/2.

Vierailija
18/38 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele suurin osa.

Jos joukossa on X alkiota, joukosta suurin osa on silloin jos osajoukossa olevien alkioiden määrä on suurempi kuin X/2.

Olet ollut 70-luvun joukko-opin tunneilla mukana..

Vierailija
19/38 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele suurin osa.

Olet ollut 70-luvun joukko-opin tunneilla mukana..

Ja hereillä! 😀

Vierailija
20/38 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama naisissa, siis niissä jotka nyt mitään edes tekevät . Hellemmät otteet, niin mihelläkin seisoo paremmin kun ei satuteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi