Naisille kysymys: jos olisin sun rakas aviomiehesi, niin tekisitkö mulle herkullisia lohileipiä ensi itsenäisyyspäivänä?
Kommentit (16)
En, kumpikin tekee omat ruokansa itse. Mieheni pääsee kyllä itsenäisyyspäivänä avecikseni linnan juhliin, ehkä siellä on lohileipiä, kuka tietää.
En. Teen kaikki meidän lämpimät ruoat, leipänsä rakas aviomies tekee itse.
Toki. Myös muita voileipiä on tarjolla, millaisia vain rakas aviomieheni toivoo.
Tekisin! Ja söisin niitä kanssasi, sillä rakastan graavi- ja kylmäsavulohta. Laittaisin leiville lohen lisäksi
kananmunaa, tilliä, sitruunaa ja kenties katkarapuja tai muikunmätiä.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin! Ja söisin niitä kanssasi, sillä rakastan graavi- ja kylmäsavulohta. Laittaisin leiville lohen lisäksi
kananmunaa, tilliä, sitruunaa ja kenties katkarapuja tai muikunmätiä.
Kuulostaa hyvältä! Käyttäisitkö leipänä mahdollisesti saaristolaislimppua? 😋
AP
En koska olen allerginen kalalle joten meidän huushollissa ei sitä olisi olenkaan.
En. Me oltaisiin sun appivanhemmilla syömässä. Mahdollisesti mukana olis myös mun ystävä perheineen.
Totta kai tekisin, toiveita otetaan mielellään vastaan. Tekisin ehkä lisäksi myös fetapiirakkaa ja suklaamoussekakkua. Ja keittelisin hyvät kahvit.
Näitä nautiskelisimme kynttilänvalossa isovanhempiamme muistoissamme vaivoistaan ja uhrauksistaan kiittäen sekä Finlandiaa kuunnellen. Ja vähän pusuteltaisiin lopuksi.
Hyvää itsenäisyyspäivää beibe!
Voisin tehdä lohimoussekakun, jossa on kylmäsavulohta. Bravuurini oikeastaan.
Teen, koska mieheni tekee vuorostaan aina mun herkkulipiä. Siis puolin ja toisin.
En, koska silloin haluan tehdä vähän jotain parempaa syötävää.
Poronkäristystä olin suunnitellut
En. Mun rakas aviomieheni inhoaa lohta.