Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuijottelee toisia vartaloita -tympäisee

Tuijottava katse
11.11.2022 |

Seurstelukumppanini pyysi minua eilen syömään rentoon paikkaan, tarjoutuen maksamaan minunkin annoksen. Tuntui tosi kivalta tuollainen huomioiminen ja tuli fiilis, että hän tykkää minusta ja haluaa näin sen myös osoittaa. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja meillä menee kivasti, pystytään juttelemaan -riitelemänkin ja sopimaan, molemmat osaamme pyytää ja antaa anteeksi, tälleen yli 50 vuotiaiden seurustelusuhde. Seksiä on ja se on molemmin puolin antoisaa ja hyvää, parantunut vain ajan kanssa molempien mielestä.

Mies halusi sijoittaa meidät istumaan ravintolasalin perälle, että voimme olla rauhassa ja jutella. Ajattattelin, ja sanoin, että se olisi mukavaa.

Ruokapaikassa oli 2 uutta naista töissä ja huomasin, että mieheni uuden tarjoilijan (pyylevä, tavallisen näköinen n. 30v.) tuotua ruoat meille jä käännyttyään poistumaan katsoi tämän jälkeen kuin "skannaten", silmänsä tarkastelivat naista ylhäältä alas ja toviksi katse pysähtyi tämän takamuksen kohdalle.
Sitten mies huomasi, että annoksestaan puuttuu yksi ainesosa, ja pyysi sitä tarjoilijalta. Tarjoilija sanoi, ettei valitettavasti tuota ainesosaa tänään enää ole, niin mies alkoi selitmään tälle pitkät tovit, miten ulkomailla ollessaan hänellä oli tapana syödä tätä kyseistä ruokaa ainakin 4 kertaa viikossa ja jaaritteli pitkät tovit tarjoilijalle minun syödessäni hyvää annostani. Tarjoilija oli myös jotenkin hämmentynyt/vaivaantunut tuosta mieheni tarinoinnista -ei häntä tuntunut kiinnostavan lainkaan.

Minua alkoi tympäisemään tuo miehen käytös, koska koin, että kun pyytää minut ulos, niin voisi edes yritää käyttäytyä ja pitää silmänsä ja keskustelunsa meidän välisenä.
Tuli ikävästi kolmas pyörä olo ja fiilis, että hittojako minua pyysi mukaan.

Onko tuollainen toisten naisten ja työtekijöiden tuijottelu kuinka tavanomaista käytöstä miehillä?
Ei ole koskaan mulle käynyt näin, että yhtä avoimesti seurustelukumppani katselisi ja jututtaisi muita naisia läsnäollessani. Olen hämmentynyt ja koen miehen käytöksen moukkamaiseksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että seurustelukumppani, ethän sinä Pentti 68, ole koskaan seurustellut edes.

Vierailija
2/6 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v nainen. LUulin jo osaavani tuntea ja ymmärtää miesten käytöstä. Mutta jotenkin nyt on niin tympääntynyt olo hänen tuijottelustaan, että taitaa mulle rittää tämmöinen kumppani. Parempi olla sinkkuna kuin nöyryytettävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista käytöstä miehiltä. Kannattaa olla sinkku ennemmin kuin sietää tuollaista käytöstä. Sinkku naiset ovat muutenkin maailman onnellisin ryhmä :)

Vierailija
4/6 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se epäkohteliasta mutta hommaa sellainen vartalo että mieluimmin tuijottelee sinua 😀

Vierailija
5/6 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis i*diootti joka tykkää kiusata jotain tarjoilijaa kompensoidakseen surkeaa itsetuntoaan. Skannaaminen johtui t.näk. siitä että koitti arvioida kuinka helppoa kyseiselle naiselle olisi vttuilla.

Vierailija
6/6 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, 50-80v pienimunaiset äijät jotka yrittävät alistaa nuorempia naisia. Surkeita tapauksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän